• Oké zucht zucht zucht, Op de een of andere manier krijgen we het wel eens over echte ouders in de les, naar de les beginnen een paar vriendinnen van me over mijn vader, of ik hem niet eens een keer wou zien of spreken. Als ik zeg dat ik daar geen behoefte aan heb doen mensen er altijd zo raar over. (Ik heb mij echte vader nooit gekend, want hij heeft mijn moeder echt vet veel last bezorgd, en hij loog allerlei dingen enzo, lang lang verhaal). Ik voel me iedere keer echt zo super kut wanneer mensen er steeds over beginnen, vooral als ze niet begrijpen waarom ik hem niet wil zien enzo. Ik zat er echt de hele tijd over na te denken, en dan voel ik me echt weer super kut, dus ik moest eigenlijks even me hart luchten (:


    Everything is worse without music.

    Als jij hem niet wil zien en er geen behoefte aan hebt, dan is dat jou keuze en andere mensen hebben er niets mee te maken.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou een keertje voor de klas gaan staan en vertellen waarom ik het er niet over wil hebben. Dat heeft bij mij ook op de lagere school gewerkt toen ik niet over mijn vader's overlijden wilde praten. Misschien het proberen waard?


    your eyes are like stars in the night.

    Negeer ze, ze mogen denken wat ze willen, maar uiteindelijk is het jouw keus of je je vader wilt zien of niet (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Strobelight schreef:
    Als jij hem niet wil zien en er geen behoefte aan hebt, dan is dat jou keuze en andere mensen hebben er niets mee te maken.


    effort never betrays you

    ik weet hoe je je voelt, ik zie mijn vader niet meer, want hij wou me vorig jaar naar een psycholoog -fseu ? xd- brengen, omdat ik "problemen" had en te stil was bij hem, ik was altijd druk, had natuurlijk wel een paar problemen want ik was/ben een puber, maar die problemen heb ik zo weer op gelost, en ik ben totaal niet stil, in de klas praat ik altijd en ben ik onwijs druk ook altijd als mijn moeder een gesprek heeft met mijn mentor zegt mijn mentor gelijk : ‘‘ik word altijd zo blij van jellanie.’’ en dan is mijn moeder altijd zo trots, maar nu wil mijn vader mijn moeder een dwangsopcidie -fseu ?- sturen, en als ze die niet betaalt kan ze een gevangenisstraf krijgen, de laatste tijd voel ik me daardoor ook echt vet kut ;$

    nouja als jij er geen behoefte aan hebt, moeten ze er gewoon niet over door gaan. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Strobelight schreef:
    Als jij hem niet wil zien en er geen behoefte aan hebt, dan is dat jou keuze en andere mensen hebben er niets mee te maken.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Strobelight schreef:
    Als jij hem niet wil zien en er geen behoefte aan hebt, dan is dat jou keuze en andere mensen hebben er niets mee te maken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als jij hem niet wilt zien neem ik aan dat je daar wel je redenen voor hebt en dan hebben anderen daar niks mee te maken (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    zeg gwn ik wil er liever niet over praten, t is tog jouw mening of je hem wilt zien of niet? negeer ze


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ken het gevoel (Ik ken mijn vader ook niet) en ik zeg dan gewoon dat ik het prima heb zonder hem. Waarom zou ik nog meer vragen in mijn hoofd halen?
    Gewoon zeggen dat je er niet over wilt praten en als ze het nog eens vragen, ga je er gewoon niet op in. (:


    Your call, Detective Shinypants.

    Dat snap ik wel ik heb nu naar een paar aar weer een beetje goed contact met mijn vader. -lang verhaal- En eerst zij zo'n meisje ook:
    "Wil je hem dan niet zien"
    ik:"Nee daar heb ik nu gewoon geen zin in."
    Zij: "maar het blijft toch je vader"
    Nou toen ha dik echt zoiets van: donder op!
    Ze kent het verhaal -zover ik weet- en dan toch zegt ze dat terwijl ik het nog een keer uitlegde maar nee: Het bleef toch mijn vader.
    Tja dat haar ouders niet gescheiden zijn..pff
    Maar ja zo'n ander meisje ziet haar vader ook niet en die zei dat dus ook van
    "Ja mijn vader heeft ook bepaalde dingen gedaan" -lang verhaal-
    Oh daar word ik zo chagreinig van.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Strobelight schreef:
    Als jij hem niet wil zien en er geen behoefte aan hebt, dan is dat jou keuze en andere mensen hebben er niets mee te maken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat heb ik ook, ik wil ook mijn echte vader niet zien.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Strobelight schreef:
    Als jij hem niet wil zien en er geen behoefte aan hebt, dan is dat jou keuze en andere mensen hebben er niets mee te maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busdriver schreef:
    Ik ken het gevoel (Ik ken mijn vader ook niet) en ik zeg dan gewoon dat ik het prima heb zonder hem. Waarom zou ik nog meer vragen in mijn hoofd halen?
    Gewoon zeggen dat je er niet over wilt praten en als ze het nog eens vragen, ga je er gewoon niet op in. (:

    Ik vind mijn leven ook goed zo dus, (:


    Everything is worse without music.