• die filkm is amazing en nu vervloek ik die tering kijkcijfer die em 16 + doet

    trailer
    http://www.youtube.com/watch?v=Xv3G70mm18k


    sjonge jonge het is sinterklaas -.-

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 15:13 ]


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    Ik ook (huil)

    als je 14 cbent mag je er meschieni n met en volwassenen :''[


    ja maar ik zou met mijn vriendin gaan (huil) mijn ouders houden er niet van!! en ik ben 13 :P


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Peanutxhead schreef:
    ik ga toch probere er in the komen ^^^^
    ik zal alles proberen
    al moeten er slachtoffers vallen (cat)


    ik ga je helpen!!!!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Jonge, dat schrikmoment was zó voorspelbaar ^^
    En misschien ga ik met de moeder en stiefmoeder, broertje en vriendje van een vriendin van me ^^ Maar ik ben nog 15, maar misschien dat je erin komt met 2 volwassenen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga er waarschijnlijk heen :D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Chaos schreef:
    Jonge, dat schrikmoment was zó voorspelbaar ^^
    En misschien ga ik met de moeder en stiefmoeder, broertje en vriendje van een vriendin van me ^^ Maar ik ben nog 15, maar misschien dat je erin komt met 2 volwassenen :3


    ik ben ook 15 maar in januari 16
    ik ga met mijn vader en we proberen het gewoon.
    Oftewel dikke laag make-up, hippe kleren, een volwassene en het argument dat ik dan bijn 16 ben :3 gaat wel lukken


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben al 16, haha. Maar ik wil hem niet zien. Stomme enge film.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    3e topic over die film ofzo ;x
    anyway, again: Lijkt me dus echt een baggere amateursfilm. Eerder een hele slechte thriller.


    I live for the applause, you will die for it.

    Óf je koopt een kaartje voor een of andere kabouter Plop film en sneakt de zaal van Sint in ^^;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    nerveus schreef:
    Die wil ik zien! :O


    None but ourselves can free our minds.

    Hahahaha, die film lijkt me zo lame.
    Maar wat wil je dan? Als je een horrorfilm over de Sint maakt is die toch gewoon gedoemd om onder te gaan? (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    xSHINee schreef:
    Óf je koopt een kaartje voor een of andere kabouter Plop film en sneakt de zaal van Sint in ^^;




    dat was ookal en plan van mijn vriendin maar je kan daar toch en boete voor krijge? ;o


    =

    Romances schreef:
    Lol, bij ons kom je ook gewoon binnen bij 16+ als je niet 16 bent :'D


    Hope goes lost but never dies.

    ik ben 13 en ik gaa hem zien!!!!!!!!!!_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kom je echt wel binnen hoor ;)

    Als je jonger bent dan 16 moet je gewoon je kaartje via internet reserveren, dan kunnen ze je daar niet meer weigeren. ^^


    ars moriendi

    die wil ik zieeen! :D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John