• Weet iemand wat dat zijn? Dat moet ik weten voor school.

    Danku.

    :Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    uhhh...
    *zombie-face*


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet het niet. Ik zal het over ongeveer 1 jaar wel leren op mijn opleiding.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    *communicatie :Y)
    en euuuuh , don't know :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hhah, mijn communicatiewetenschappen helpt mij niet voort.
    Maar wat bedoel je juist met die term, die term is vaag. Marketing ken ik, en communicatie ook.. Maar te samen zeggen ze me echt niet en het klinkt enkel raar..
    Of bedoel je zo die markteingstrategieen zoals ballonnen met de naam van je winkel uitdelen, of wat bedoel je nu eigenlijk? (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Hhah, mijn communicatiewetenschappen helpt mij niet voort.
    Maar wat bedoel je juist met die term, die term is vaag. Marketing ken ik, en communicatie ook.. Maar te samen zeggen ze me echt niet en het klinkt enkel raar..
    Of bedoel je zo die markteingstrategieen zoals ballonnen met de naam van je winkel uitdelen, of wat bedoel je nu eigenlijk? (:
    Ik heb echt geen idee. Het moet iets met een bedrijf te maken hebben ofzo. Dan moet je in een verslag zeggen wat de marketingcomminucatie-uitingen van een bepaald bedrijf zijn of iets dergelijks.

    xBLA schreef:
    (...) Ik heb echt geen idee. Het moet iets met een bedrijf te maken hebben ofzo. Dan moet je in een verslag zeggen wat de marketingcomminucatie-uitingen van een bepaald bedrijf zijn of iets dergelijks.
    Is het dan niet reclame? Markteing is met de 4 P's en communicatie spreekt voor zich.. dus, neh?
    vraag is aan je klasgenoten misschien. (:


    Get outta my head!

    of kijk op google (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H