• Edit;Lieverds,volgens mij heb ik een misverstand in de wereld geholpen over die tegenbeeld leerlingen.Het is namelijk de bedoeling dat als je zoon van de fam. Triffel wilt je het tegenbeeld bent van Hermelien(dus zelfde karakter trekken ect.) bij de fam. Halfidus precies het zelfde,en ga zo maar verder.De zin En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' is dus vooral bedoeld voor de kinderen van de fam. Bemel want er zijn daar zo veel kinderen,dat ik dan niet precies weet welk persoon (zou maar zo zeggen) bent.Ik hoop dat jullie het begrijpen,anders kunnen jullie het me nog vragen.


    Vele tovernaars en heksen kende Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry,maar niemand kende de toverschool (naam van die school).Ze waren niet echt bekend,maar zeker niet gewoon of minder goed.Ze waren bijna exact het zelfde,maar tóch íetsje anders.Zo bestaat er de familie Bemel/Beasley dat bestaat uit 6 kinderen(waarvan er 5 meiden en 1 jongen is) en 2 ouders,De familie Totter dat bestaat uit 1 meisje en 2 ouders,De familie Triffel/Tranger dat bestaat uit 1 jongen en zijn 2 ouders,De familie Halfidus/Halfoy dat 1 dochter heeft en 2 ouders en zo heb je nog veel meer toverfamilies,Dreuzelouders met een toverkind en halfbloedjes.Ook heeft de school een schoolhoofd met de naam 'Rerkamentus/Rumbledore' zij is al erg oud,maar de leeftijd verklapt ze nooit!Ook hebben ze de strenge maar rechtvaardige en lieve man/leraar Sanderling/SmcGonagall en de sluwe en gemeene lerares Pneep/Pape die zijn afdeling áltijd voortrekt.Totdat er een wedstrijd wordt gehouden voor alle toverscholen en zowel Hogwarts als (naam van die school) meedoet.Nadat die wedstrijd 2 weken later is afgelopen,gaat onderling een ándere wedstrijd door tussen de 2 scholen.
    Er komt veel haat,verdriet en pijn in voor,maar ook zeker liefde,nieuwe vriendschap en geluk.Gaat er uiteindelijk één school winnen en heeft dan een goede naam?En blijft en hevige conflicten hangen,of komen ze er uiteindelijk achter dat vriendschap een veel betere betekenis is dan winnen?



    De rollen :

    Dochter van de familie Totter ; Bezet door RvPersie(sorry *schaamschaam*)
    1/5 dochters van de familie Bemel en 1 zoon ;
    1 zoon van de familie Triffel ;
    1 dochter van de familie Halfidus ;

    Bedenk zelf nog maar een leuke rol(mag ook het tegenovergestelde van de leerlingen van Hogwarts zijn) ;




    Dit moet ik weten :
    Welke rol :
    Naam :
    Leeftijd(moet wel beetje het zelfde zijn als de "échte" leerlingen) :
    Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) :
    Hobby's :
    Favo schoolvak :
    Minst leuke schoolvak :
    Meest gebruikte spreuk :
    Minst gebruikte spreuk :
    Je patronus :
    Wat voor soort toverstok je hebt :
    Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt) :
    Extra :
    Naam voor de school :
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) :
    Owja en nog een foto! :
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?'



    Niemand is dood,dus Carlo enzo komt er ook in,dus je mag daar ook een tegenovergestelde rol van bedenken,Bij de familie Bemel móet er een tweeling zijn dus je mag meedere rollen maken.En als je een rol wilt van één van de familie's moet je ongeveer wel de zelfde karakter-trekkingen hebben als de originele leerling(ik hoop dat je het nog snapt)

    ik hoop dat jullie hem invullen(A)
    xxx

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 12:28 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Amoureux schreef:
    Welke rol : Dochter familie Halfidus
    Naam : Celine Jane Halfidus
    Leeftijd : 15
    Karakter : Redelijk bitchy, zolang ze alles maar naar haar zin krijgt is er niets aan de hand. Ze is slim, maar daar merkt eigenlijk niemand wat van. Zo nieuwsgierig als de pest en vaak doet ze alles voor de lol, maar dat heeft ook nadelen, want belangrijke dingen zou je natuurlijk wel serieus moeten nemen. Eigenlijk gewoon Draco Malfidus maar dan een meisjes versie die veel met haar uiterlijk bezig is (:
    Hobby's : Dingen doen die niet mogen!
    Favo schoolvak : Toverdranken
    Minst leuke schoolvak : Geschiedenis van de Toverkunst
    Meest gebruikte spreuk : Iets waarmee je je haar kan doen?
    Minst gebruikte spreuk : Die ene waarmee je iemand martelt.
    Je patronus : Coyote
    Wat voor soort toverstok je hebt : Donkerbruin, speciaal laten maken, er zit een veer van een Feniks in.
    Heeft een crush op : Geen idee, verzin maar wat goed is voor je verhaallijn (:
    Extra : Niks?
    Naam voor de school : Logwarts (:
    Eventueel namen voor de afdelingen: Liffoendor, Radderich, Mavenklauw, Tuffelpuf
    Owja en nog een foto! : Deze doe ik nog wel! Moet nu afsluiten van m'n ouders
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' : Draco Malfidus


    De foto : Celine.


    No guts no glory.

    ik snap het niet meer., ;o dus, ik heb me karakter gescheven en voor Familie Triffel gemaakt. dus dan moet die presies zoals Hermelien zijn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    ik snap het niet meer., ;o dus, ik heb me karakter gescheven en voor Familie Triffel gemaakt. dus dan moet die presies zoals Hermelien zijn?

    Ik wist dat deze reactie zou komen(A)
    ik leg het wel ff uit in een gb ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Cannibal schreef:
    Welke rol: 1 zoon van de familie Triffel
    Naam: Dylan Kilian Alex Triffel
    Leeftijd: 16
    Karakter: Dylan is een enorm spontane jongen. Hij heeft enorm veel vrienden en houd redelijk veel van aandacht. Dylan is redelijk verwent omdat hij enigst kind is, en is darom gewent alles voor elkaar te krijgen. Dylan is een echte doorzetter en waaghals. Hij denkt nooit na voordat hij iets doet en kom darom snel en vaak in de problemen. ook is hij enorm sluw en redelijk schijnheilig.
    Dylan wil alles uit zijn leven halen en is enorm druk. Hij is nooit sirieus en ziet alles als een spelletje. Hij is altijd de grappenmaker en een echte meisjesverslinder.
    -Ondanks dat alles is Dylan een enorm Slimme jongen. Hij trekt zich niks aan van het feit dat hij een van de slimste is van de klas en dat weerhoud hem er ook zekker niet van om overal een groote grap van te maken.
    Hobby's: Dylan is een geweldig goeie zoeker in het zwerkbal. Verder houd hij van gijnen met zijn vrienden en met meisjes aan de haal gaan.
    Favo schoolvak: Verweer tegen de zwarte kunsten
    Minst leuke schoolvak: Geschiedenis van de Toverkunst
    Meest gebruikte spreuk: Locomotor Mortis (laat benen aan elkaar plakken) Vind Dylan leuk om bij nietsvermoedende leerlingen uit te halen.
    Minst gebruikte spreuk: Heeft hij niet.
    Je patronus: Draak
    Wat voor soort toverstok je hebt:Walnoot Toverstok, 32.4 cm van walnoothout met als kern drakenhartenbloed
    Heeft een crush op: Heeft hij niet. Dylan is een echte player dus gaat van het ene naar het andere meisje.
    Extra: Dylan is verslaafd aan gekken bekken trekken en heeft een raare tik om altijd maar te willen zingen.
    Naam voor de school: /
    Eventueel namen voor de afdelingen: /
    foto!: Dylan
    evenbeeld: Hermelien
    Sorry., ben heeeel slecht in namen enzo verzinnen., ;x


    Het schuingedrukte is de overeenkomst ;]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 15:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Welke rol: Dochter van de familie Movegood
    Naam: Mallory Ronnie Movegood
    Leeftijd: 16?
    Karakter: Kooomt (:
    Hobby's: Zwerkbal, ze is één van de beste Jagers van de school en voetballen met haar Dreuzelvrienden
    Favo schoolvak: Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, ze is één van de beste
    Minst leuke schoolvak: Bezweringen
    Meest gebruikte spreuk: Expecto Partonum
    Minst gebruikte spreuk: Accio
    Je patronus: Een gevleugeld paard
    Wat voor soort toverstok je hebt: Wijnstok, 25.4 cm en met als kern hartenweefsel van Rowena Ravenclaw
    Heeft een crush op: Fred Weasley
    Extra: Kooomt (:
    Naam voor de school: Ik deeeenk (:
    Eventueel namen voor de afdelingen: ^^
    Owja en nog een foto: Mallory!
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' Een mengeling met de Weasleytwins, Hermione Granger en Luna Lovegood


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tweeling Familie Bemel

    Naam: Cassidy en Mitchy Bemel
    Leeftijd: 17
    Karakter: Cassidy en Mitchy zijn presies hetzelfde. ze zijn enorme spontane meiden die altijd alles uit het leven willen halen. ze zijn echte kletskousen en praaten het liefst aan een stuk door. ze zijn enorm lief maar omdat ze er enorm schattig uit zien hebben ze ook een hoog knuffelgehalte. de tweeling is redelijk druk en springt het liefst de helle dag rondjes. Helaas is het leven niet altijd feest en kunnen ze darom ook enorm sirieus zijn. ze zijn alebij echte flapuiten en zegen altijd alles wat ze denkt. ze hebben een helle eigen mening waar ze niet snel van af zou weiken. En ondanks dat ze een hoog knuffelgehalte hebben, kunnen ze soms ook een enorme bitchen zijn.
    wel gaan ze voor elkaar dorhet vuur
    -Cassidy en Mitchy zijn samen een raar stel, ze kunnen niet zonder elkaar en je ziet ze altijd samen. ook zetten ze samen altijd de boel op z'n kop en kunnen ze van alles een grap maken.
    Hobby's: Cassidy houd van zingen en fotograveren. en natuurlijk lol trappen met haar tweelingzus. Mitchy daarintegen wil zelf altijd op de foto staan en moet Cassidy altijd laten ophouden met zingen. ook houd zij natuurlijk van lol trappen
    Favo schoolvak: Cassidy=Transfiguratie Mitchy=Vliegles
    Minst leuke schoolvak: Cassidy+Vliegles -ze heeft hoogtevrees. Mitchy=Transfiguratie
    Meest gebruikte spreuk: Legilimens, zo kunnen ze gedachten lezen.
    Minst gebruikte spreuk: Aguamenti, komt dan straal helder water uit de toverstok. vinden ze alebij nutteloos
    Je patronus: Eenhoorn
    Wat voor soort toverstok je hebt: Wilgen Toverstok, 35 cm van wilgenhout met als kern staarthaar van een eenhoorn
    Heeft een crush op: Allebij strijden ze voor de aandacht van Dylan [als die er invoorkomt] en anders voor Draco
    Extra: De tweeling valt enorm op, op school en iedereen kent ze. ook moeten ze vaak nablijven omdat ze de boel op stelte hebben gezet.
    Naam voor de school: /
    Eventueel namen voor de afdelingen: /
    foto!: Met het losse haar is Cassidy en die met de staart is Mitchy
    evenbeeld: Fred en George Wemel

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 16:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Welke rol : bemel dochter
    Naam : michelle bemel
    Leeftijd: (ik weet niet welk jaar je ze speelt maar ze is even oud als fred en george)
    Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) : michelle is een echte grappen maker en houd heel veel van zwerkbal dat speelt ze zelf ook ze kan ook niet tegen haar verlies maar dat probeert ze vaak te verbergen ze is best geliefd bij de rest van haar afdeling verder doet ze ook wel exipimentjes met haar twelingzus(die heeft ze neem ik aan), ze probeert ook altijd mensen te helpen als ze ergens mee zitten en ze is ook heel erg eigenwijs en doet waar ze zelf zin in heeft.
    Hobby's : zwerkbal(drijver), experimenteren, shoppen, met andere grappen uithalen.
    Favo schoolvak : zwerkbal/gedaanteverwisseling
    Minst leuke schoolvak : voorspellend rekenen
    Meest gebruikte spreuk : confundo/accio
    Minst gebruikte spreuk :avra kadavra
    Je patronus : witte poolvos
    Wat voor soort toverstok je hebt : 26.5 cm, kern: haar van een terzieler en drakenbloed, houtsoort: wilg
    Heeft een crush op : niemand echt ze is een beetje een flirt maar als ze fred en george ziet weet zie het niet goed meer en vind hun wel leuk
    Extra : michelle weet alle geheime gangen in de school en heeft ook een kaart waar alles op staat ze ziet ook waar iedereen is als ze een spreuk gebruikt kan ze ook andere gebouwen zien.
    Naam voor de school : sorry heb echt geen idee
    Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) : weer geen idee sorry
    Owja en nog een foto! : michelle heeft lange bruine haren en grijze ogen met een zilvere glinstering erin
    En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?': fred en george wemel


    ik hoop echt dat ik de rol krijg wil je laten weten of ik rol heb en als hij online staat ik ga zeker volgen
    xx

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 21:05 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Maak bekend dude (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Welke rol: dochter van de familie Halfidus
    Naam: Brody Scarlett Elle Halfidus
    Leeftijd: 18
    Karakter: Als je brody zegt, zeg je eigenlijk Verwent. Brody is engst kind en daarom krijgt ze alles wat haar hartje begeerd. Maar dit alles is niet zonder gevolgen. Brody is doordat ze zo verwent is een enorm kreng. Ze vind zichzelf in de spotlight thuishoren en wil alleen maar in de belangstelling staan. Ze heeft enorm veel vrienden en ze ziet zichzelf als de leider. Ook vind ze zichzelf beter als anderen en zijn jongeren klassen bang voor haar. Brody is een mooi meisje waardoor veel jongens voor haar vallen. Iets wat haar ego natuurlijk nog meer streeld
    Hobby's: Brody word enorm graag verwent en aanbid.
    Favo schoolvak:
    Minst leuke schoolvak:
    Meest gebruikte spreuk:
    Minst gebruikte spreuk:
    Je patronus:
    Wat voor soort toverstok je hebt:
    Heeft een crush op:
    Extra:
    Naam voor de school:
    Eventueel namen voor de afdelingen:
    Foto:
    Evenbeeld:

    De rest vul ik vanavond in, moet nu eten., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    wanneer maak je bekend?


    Be yourself, before you forget who that is.

    MysticFool schreef:
    wanneer maak je bekend?


    als voor de eeste rollen een keertje is gereageerd en niet iedereen Draco wilt als Crush ;p en het evenbeeld wel goed uitvoerd(dus goede karaktertrekkingen of bijpassende foto)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mag ik er nog een invullen? Ik wil sowieso Draco niet als crush. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    mag ik er nog een invullen? Ik wil sowieso Draco niet als crush. (cat)


    jaa tuurlijk!iedereen mag nog een keertje proberen of een rol invullen ;'D


    Listen to your heart and your dreams come true ~