• Mijn vraag gaat over mijn stories waar ik plaatjes aan toevoeg. Je kunt, als je een nieuw hoofdstuk aanmaakt, kiezen om een foto toe te voegen. De foto voeg ik toe vanaf mijn pc ('De foto staat op mijn computer.'). Als ik de foto toevoeg, wordt het verkleind in het hoofdstuk.
    Kan ik dit veranderen? Want ik vind het behoorlijk kut dat het niet gewoon dezelfde grootte behoudt. Het is toch iets extra's wat bij mijn verhaal hoort.
    Hier een voorbeeld van een hoofdstuk bij m'n story en hoe klein het plaatje is: Voorbeeld Normaal is dat plaatje zo groot als tweederde van het beschrijvingsblok.. :(
    Tnx alvast voor de reacties! (H)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 1:59 ]


    FML

    Dat heb ik ook.


    Your make-up is terrible

    Ja! Dat vroegen Nikki en ik ons gisteren ook al af..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omdat Q volgens mij héél veel moeite heeft met foto's enz. Alle foto's die ik van Deviantart haal doen het ook allemaal niet.. mijn plaatjes zijn eigenlijk wel altijd normaal?


    It's time to be happy again.

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pfieuw, ben niet de enige die dit probleem heeft.
    Echt stom is dat, ik vraag me af of daar niks aan gedaan kan worden? Alle foto's doen het bij mij, of ik ze van Deviantart haal of dat ik ze zelf in mekaar knutsel, maar ze zijn allemaal zo verrekte klein. Very annoying. :(


    FML

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook.


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook.


    Scream for mercy!

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook.

    Maar is dat niet zodat de pagina niet uitrekt ofzo?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    xVILLAx schreef:
    (...)
    Maar is dat niet zodat de pagina niet uitrekt ofzo?


    Ik zou het niet weten. Als iemand die er verstand van heeft, nou eens zou reageren.. (cat)


    FML