• hey,
    ik ben nog maar juist begonne met myspace maar ik vroeg mij af ofdat de gaste van Th dat ook hebben en ofdat je dan via myspace vriende kunt worde ofzoiets?? weten jullie iets meer??

    xXxLove~AngelxXx

    Ik denk van niet.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik denk van niet.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    neej hebbe ze niet wie dat beweerd zijn fakers


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    maar ik had toch op een filmpje iets gehoord van bill zelf da die myspace had ofzu *gaat dat nu effe opzoeke*

    nee,vraag maar na bij bomm


    I need you like a heart needs a beat

    ah ok dan zal ik het wel verkeerd hebbe verstaan ik geloof dat da toen bij tokio hotle tv was om een intervieuw via de telefoon maar ik kan het niet opzoeken want elke keer als ik nu een aflevering wil opzoeken van th tv dan komt erop dat die video niet beschikbaar is in mijn land terwijl ik hem daarvoor al gezien heb (6)

    Ze hebben Buzznet en verder volgensmij niks en kijk anders gewoon op de echte site. Daar staat als het goed is of ze het hebben
    of je myspace op duits instellen en dan naar de charts kijken.
    Maar ze hebben het niet

    Ze hebben Buzznet en verder volgensmij niks en kijk anders gewoon op de echte site. Daar staat als het goed is of ze het hebben
    of je myspace op duits instellen en dan naar de charts kijken.
    Maar ze hebben het niet

    ze hebben geen enkel account,dus ook geen buzznet

    laat je niet vangen ,ze hebben dat egt allemaal niet.

    Ze hebben Buzznet en verder volgensmij niks en kijk anders gewoon op de echte site. Daar staat als het goed is of ze het hebben
    of je myspace op duits instellen en dan naar de charts kijken.
    Maar ze hebben het niet

    ze hebben geen enkel account,dus ook geen buzznet

    laat je niet vangen ,ze hebben dat egt allemaal niet.

    en idd in TH TV vroegen ze Bill of hij myspcae heeft, maar daar dat heeft hij niet.

    geen enkele van de jongens.

    er is wel zo'n gemeenschappelijke tokio hotel-page, om wat reclame te maken nzo voor tokio hotel en de streetteams, but that's it

    en idd in TH TV vroegen ze Bill of hij myspcae heeft, maar daar dat heeft hij niet.

    geen enkele van de jongens.

    er is wel zo'n gemeenschappelijke tokio hotel-page, om wat reclame te maken nzo voor tokio hotel en de streetteams, but that's it


    klopt, alleen ik had het bij een ander filmpje gehoord

    ze hebben wel een profiel als band en daar zittuh hun wel eens op, en ik heb hun in mijn vriendenlijstxD

    (...)
    ze hebben geen enkel account,dus ook geen buzznet

    laat je niet vangen ,ze hebben dat egt allemaal niet.
    ze hebben wel buzznet x'D dat zeiden ze in een interview met buzznet zelf. En als die account fake was, dan stond hij niet bij de artiesten. (nerd)

    wie geloofd dat nou?:Y)


    Er zijn ook van die fakers op hyves,echt sommige wijven zijn dom die sturen dan allemaal van die krabbels in gebrekkig duits x] srsly als ik die krabbels bekijk bij die fakers,dan lig ik helemaal dubbel,dat die wijven dat geloven.Hetzelfde als bij my-space en weet ik veel,dat hebben ze niet.
    MAYBE GEEN TIJD VOOR?Oh ja ze zijn famous en touren! ZULLEN ZE DAN ACCOUNTS HEBBEN?Nee¬¬'


    Jezus kinderachtig gedoe



    Btw ik ben SWEETxQUEEN,Beter bekend als BILLxKxBITCH:Y)

    (...)ze hebben wel buzznet x'D dat zeiden ze in een interview met buzznet zelf. En als die account fake was, dan stond hij niet bij de artiesten. (nerd)


    elk een persoonlk account?? sorry maar daar geloof ik nu eens niks van :') ik vind Buzznet al 1 van de moeilijkere sites, en TH zegt zelf dat ze moeilijk met computers kunne werken..

    als ze een buzznet hebben van Tokio hotel om reclame te maken nzo, dat geloof ik wel, maar daar zit TH zelf nooit op e :')