• Ik ga met een vriend van mij naar Masters of Hardcore. Dat is zo'n feest. Hij zou dan met zijn auto mij ophalen en zouden we daarheen rijden. Een vriend van ons, Marc, wilde ook mee. Nou geen probleem, gezellig juist. Maar mijn ex, Patrick, wilde dus ook mee omdat Marc ook mee gaat. Nu hebben ze dus besloten dat we met z'n vieren daarheen gaan. Maar ik wil mijn ex nog helemaal niet zien. Het is 2 weken geleden uit gegaan en ik ben bang dat ik me kut ga voelen als ik hem weer zie :S Ik heb al gepraat met die vriend van mij, en hij zorgt dat hij gaat rijden & ik voorin kan. Maar toch, wat kan ik doen om me niet zo kut te voelen als ik hem zie?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gewoon, let it be. Je overleefd het wel. Have fun en vermaak je met je andere vrienden. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    mag je dan toch nog? ;D
    maar neem een vriendin mee. of kan dat niet meer?


    Hope goes lost but never dies.

    Denk aan hoeveel lol je gaat hebben als je daar bent! En niet aan je ex. gewoon lekker negeren die handel. Maak der een gezellige avond van!


    Everything is worse without music.

    Laat zien dat je prima lol zonder hem kan hebben :D?


    Life is hard and then we die

    Significance schreef:
    Denk aan hoeveel lol je gaat hebben als je daar bent! En niet aan je ex. gewoon lekker negeren die handel. Maak der een gezellige avond van!


    effort never betrays you

    Nightshade schreef:
    mag je dan toch nog? ;D
    maar neem een vriendin mee. of kan dat niet meer?

    Nee dat kan niet. Al mijn vriendinnen haten dat soort muziek/feesten of ze zijn nog niet oud genoeg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Laat die gozer zien dat je het heel leuk hebt zonder hem, en wees gewoon jezelf. Ga niet raar doen, wees gewoon je normale zelf.
    Heel veel plezier! Het komt wel goed. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Laat die gozer zien dat je het heel leuk hebt zonder hem, en wees gewoon jezelf. Ga niet raar doen, wees gewoon je normale zelf.
    Heel veel plezier! Het komt wel goed. (:


    No growth of the heart is ever a waste

    Soulsavers schreef:
    Laat die gozer zien dat je het heel leuk hebt zonder hem, en wees gewoon jezelf. Ga niet raar doen, wees gewoon je normale zelf.
    Heel veel plezier! Het komt wel goed. (:

    Ik zal me best doen. En dankjewel (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.