• Nou kijk ik vierde zaterdag mijn verjaardag en mijn moeder hadt mijn opa gebeld dat hij moest komen. Nu zou je denken van wat is daar erg aan? Nou lees eerst dit topic dan weet je het: klik

    Nou goed dus mijn opa komt binnen en iedereen was gelijk stil. En hij moest eerst goed kijken of ik het wel echt was en niet een of andere vreemde ofzo. Echt waar ik hadt bijna de neiging om in huilen uit te barsten.

    Sorry voor dit klere topic maaar moest ff mijn hart luchten


    "Ignite, my love. Ignite."

    maar ging het verder nog goed dan? :c


    Hope goes lost but never dies.

    Maar dat is toch iets goed, je opa na zo een lange zijd terug zien ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Maar dat is toch iets goed, je opa na zo een lange zijd terug zien ?


    nou nee. Eerst laat hij mij als een baksteen vallen en daarna zeker plotseling aardig komen doen. Sorry het klinkt misschien heel hard hoor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had in het begin toen ik dit las: Ik snap het niet, je ziet je opa na zo'n lange tijd weer. Nu besef ik dat dit best lastig voor je moet zijn, want volgens mij is het best kwetsend dat hij jullie achter heeft gelaten voor andere mensen, of bekijk ik het zo verkeerd?
    Ik weet niet heel erg goed een oplossing hierop, maar ik hoop dat het verder goed ging op je verjaardag en wens je sterkte.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat is best wel vreemd dan.. waarom dan ook net op je verjaardag met vrienden?


    Life is hard and then we die

    Ohmygaskarth schreef:
    Maar dat is toch iets goed, je opa na zo een lange zijd terug zien ?


    Nouja, als ik zo haar topic lees, heb ik het gevoel dat die opa haar heeft laten vallen. En als mijn opa dat deed, dan zou ik ook pissig op hem zijn.
    Natuurlijk kan ik het ook mis hebben, maar zo denk ik erover.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Nouja, als ik zo haar topic lees, heb ik het gevoel dat die opa haar heeft laten vallen. En als mijn opa dat deed, dan zou ik ook pissig op hem zijn.
    Natuurlijk kan ik het ook mis hebben, maar zo denk ik erover.


    je hebt helemaal gelijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan begrijpen dat het eerst niet heel leuk was, maar het bewijst wel, dat hij genoeg om je geeft om te komen ;x

    Ja, hij heeft je laten vallen en dat is niet goed te praten natuurlijk. Maar ik denk, dat hij er zelf ook wel spijt van heeft. Ik zou hem een kans geven. Het is niet alsof je alles moet vergeten wat er gebeurd is, dat kan namelijk niet, maar geef hem een kans. Die boosheid is niet zo 123 weg, maar de mogelijkheid is er nu wel...

    Veel sterkte in ieder geval.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    met je opa is bijna hetzelfde als bij ons alleen mijn ouders hebben uieindelijk gezegt dat we geen contact meer met mn opa zouden hebben en daar stonden ik en mijn broer helemaal achter want hij heeft ons al 2 tot 3 keer laten vallen voor een ander gezin.
    tijdens mijn broertjes doop was hij niet eens komen opdagen.
    ik ben mijn opa een paar keer tegengekomen en hij heeft nooit meer iets tegen mij gezegt.

    ik ben er altijd voor je op msn


    (Be)lieve in (you)rself

    Dat klinkt echt vreselijk.
    Maar uiteindelijk is het helemaal niet jou schuld en kan je er niet echt veel aan veranderen.
    Veel sterkte.(flower)


    effort never betrays you