• Ik voel me echt klote. Het is een lastig verhaal uit te leggen, maar ik zal bij het begin beginnen. Onze klas is niet echt heel gezellig dit jaar. De voorgaande drie jaren vond ik het écht een topklas, maar nu in het examenjaar is het helemaal uit elkaar gevallen. De meiden waar ik drie jaar lang mee omging, die ik honderd procent kon vertrouwen, laten me in de steek. Begin vorig jaar hebben we een nieuw meisje in de klas gekregen, ik noem haar Lisa.
    Op een schoolfeest heb ik gezoend met een jongen, dat was vorig jaar. Later bleek dat zij al hardstikke verliefd was op die jongen, maar dat wist ik niet. Sindsdien heeft ze een pokkehekel aan mij, alleen maar omdat ze verliefd was op mijn vriendje. Ze moet maar blij zijn dat ik hem had, want het was echt een verkeerde jongen. Hij dwong me steeds verder te gaan op seksueelgebied en uiteindelijk ging het uit, alleen maar omdat ik geen seks met hem wilde. Dat had ik verteld aan een vriendin van school (met die vriendin ga ik nu nog steeds veel om), maar schijnbaar heeft iemand het gehoord. Door de hele school is dat verhaal gegaan en twee weken terug begon mijn huidige vriend daar in ineens over. Hij zit niet bij mij op school, maar het zusje van zijn beste vriend wel. Ik was er eigenlijk weer helemaal overheen, maar nu krijg ik die gedachtes niet meer mijn kop uit..
    Dit is niet het enige waar ik mee zit, want zoals ik vertelde is onze klas niet heel erg gezellig. De vriendinnen waar ik vroeger zoveel mee omging, heeft die Lisa voor zichzelf opgeëist. In de klas maakt ze lullige opmerkingen naar mij toe en in haar ogen kan ik helemaal niets goed doen. Ik geloof dat ik haar gewoon haat, maar ik doe mijn best om dat niet te laten blijken. Ik wil haar niet laten zien hoeveel pijn ze mij doet met haar gedrag, ik gun haar die pret niet.
    Doordat ik zo buitengesloten word door mijn oude vriendinnengroep, trek ik nu meer op met die ene vriendin waar ik het eerder overhad, een ander meisje en nog drie jongens. Ik zie twee jongens en die ene vriendin wel echt als vrienden, waar ik buiten school ook mee om wil gaan enzo, maar die andere twee zie ik meer als mensen die ik wel aardig vind. Misschien klinkt het heel stom, maar ik voel me gewoon ontzettend eenzaam.
    Helaas komt er nóg meer waar ik mee zit, één van die twee vrienden is verliefd op me. Ik heb al een vriend en dat weet hij. Ik vind het echt gewoon ontzettend klote voor hem en ik ben bang dat hij wéér depressief wordt. Sinds dit jaar is onze vriendschap echt gegroeit, want hij vertelde nooit wat hem dwarszit. Sinds dit jaar doet hij dit ineenkeer wel en ik weet wat hij klote vindt en wat hem niets kan schelen, maar dit komt echt hard bij hem aan. Ik weet dat ik er niets aan kan doen, maar ik voel me zo schuldig als hij weer in de put raakt..

    Respect voor de mensen die dit gelezen hebben.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen, maar sterkte ermee en je komt er wel doorheen!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    weet je,,als die gast over zn depressie heen is zal die dat niet snel opnieuw worden hoor.
    en probeer nog wat vrienden te maken in de klas.
    jah,,ik snap het niet helemaal dus ik kan je weinig helpen,maar probeer er gewoon het beste van te maken. Je hebt nog minder dan 9 maanden te gaan en daarin een hele hoop vakanties =)

    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Owh. Sterkte


    "Ignite, my love. Ignite."

    > verplaatsing naar relatie

    Waarom zou je je eenzaam moeten voelen? Je hebt toch nog vrienden en zij zijn vast goed voor jouw^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    > verplaatsing naar relatie

    Waarom zou je je eenzaam moeten voelen? Je hebt toch nog vrienden en zij zijn vast goed voor jouw^^.


    Ik voel me eenzaam, omdat de mensen die ik vertouwde me hebben laten vallen. Met die twee mensen kan ik goed praten hoor in de klas, maar ik mis het gevoel van vroeger gewoon.
    Buiten school heb ik ook nog 2 vriendinnen en een ontzettend lieve vriend, maar het voelt gewoon zo leeg ineens. Nouja, nu ben ik er wel achter wie mijn echte vriendin zijn.

    @iedereen
    Dankjullie (flower)


    Ik ben gemeen xoxo

    Jezus dat is niet bepaald kattenpis. misschien helpt het als je je gevoelens opschrijft. in een rap ofzo bij mij helpt het altijd. in eider geval veel sterkte(H).

    Jezus, wat erg Ö

    Ik hoop heel erg voor dat je dat het goed komt!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Join the club :Y)
    Maar sterkte(flower)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Je moet maar zo denken, als je maar gelukkig bent met je vriendje kan er eigenlijk niets kapot gaan. Je hebt hem en op hem kun je 100% vertrouwen. Je bent nog jong en je moet je zeker niet dingen wijten aan jezelf.
    Als je vroegere vriendinnen je in de steek hebben gelaten zijn het geen echte vriendinnen. Vrienden blijven namelijk om je geven en laten weten dat ze je dingen gunnen. Als ik jou was zou ik mezelf in een omgeving plaatsen waar jij je het fijnste voelt, en als dat bij je nieuwe vrienden is zou ik zeker voor hen gaan.
    Wat die jongen betreft... hij moet zich eroverheen zetten dat jij een vriend hebt en dus niet iets met hem zal gaan krijgen. Dat zijn jouw keuzes en hij moet zich niet laten meeslepen dat hij je niet kan krijgen. Misschien kun je zorgen dat hij het gevoel krijgt dat hij echt een ander meisje zal moeten gaan zoeken, dat jij niet de enige bent.


    I recycle my thoughts.

    Soulsavers schreef:
    Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen, maar sterkte ermee en je komt er wel doorheen!(flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    sterke!


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart