• Hebben jullie dat ook dat jullie naar de kapper gaan, alles perfect uitleggen en ze dan het exacte tegenovergestelde doen ? Ik dus wel...

    Ik wil doooooood :/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Uh nee :'D


    -

    Nee, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, toen me haar verkeerd geknipt werd. En het hartstikke kort was. Ik heb nachten liggen huilen. Sindsdien haat ik kappers en vertrouw ik ze voor geen cent.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    Ja, toen me haar verkeerd geknipt werd. En het hartstikke kort was. Ik heb nachten liggen huilen. Sindsdien haat ik kappers en vertrouw ik ze voor geen cent.

    Ik herken dit ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OHMYGEORGE schreef:
    Ja, toen me haar verkeerd geknipt werd. En het hartstikke kort was. Ik heb nachten liggen huilen. Sindsdien haat ik kappers en vertrouw ik ze voor geen cent.

    dat ken ik, het is nu naar bijna een jaar eindelijk weer de lengte zoals voorheen ):


    -

    Dat is dus de reden waarom ik niet verder ga dan puntjes knippen. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    Dat is dus de reden waarom ik niet verder ga dan puntjes knippen. (krul)

    Ik heb wel eens gezegd, 'alleen de puntjes hoor, ik wil mijn haar lekker lang hebben.' BOEM haar kort .. nou ja, te kort voor mijn doen.


    Everything is worse without music.

    Ik ben nog maar één keer naar de kapper gegaan.
    Die ene keer hebben ze mijn haren helemaal niet geknipt zoals ik het wilde, dus sindsdien doet mijn moeder het altijd en ik ben altijd dan altijd tevreden met het resultaat. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ja, ik dus ook.

    Ik wilde dat ze mijn haar tot 20 centimeter onder mijn schouders afknipte, deed ze het tot net boven mijn schouders --'


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij mij was het precies geknipt zoals ik het wou :Y)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    1 keer gehad..zei zo 'alles BEHALVE een boblijn' wat doet die doos..knipt ze een boblijn =-= en mijn haren groeien niet snel D:


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Mijn mama is kapster en die doet het altijd goed. (cat)


    All this dampness is damp.

    Archer schreef:
    Hebben jullie dat ook dat jullie naar de kapper gaan, alles perfect uitleggen en ze dan het exacte tegenovergestelde doen ? Ik dus wel...

    Ik wil doooooood :/


    what did she do?:O

    Nee, maar als er een stuk van mijn haar gaat, maar ik ga bijna nooit naar de kapper.

    Nop.
    Laatst liet ik 30 cm van m'n haar knippen. Dat vroeg ik ook en als ik een bepaalde kleur vraag krijg ik die ook tegoei enzo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.