• 20:30 lá rtl 8.

    Speelgoedkonijn uit de toekomst
    Twee kinderen ontdekken een mysterieuze doos met daarin vreemde apparaten die zij aanzien voor speelgoed. Wanneer ze ermee spelen, ontwikkelen ze bovennatuurlijke gaven. Hun leraar vertelt de ouders dat het lijkt alsof hun intelligentieniveau buitengewoon gegroeid is en ook de ouders realiseren zich dat er iets vreemds aan de hand is.

    Mimzy
    Emma, de jongste van de twee, vertelt haar verwarde moeder dat één van de speeltjes, een speelgoedkonijn genaamd Mimzy, haar dingen leert. Terwijl Emma’s moeder steeds bezorgder wordt, zit opeens de stad zonder stroom. De regering spoort de oorzaak hiervan op en komt zo uit bij het huis van Emma’s familie. Al snel hebben ze de dingen niet meer onder controle.

    Boodschap uit de toekomst
    De kinderen zijn gefixeerd op de vreemde voorwerpen en op Mimzy. Wanneer het kleine meisje zegt dat Mimzy een zeer serieuze boodschap uit de toekomst bevat, wijst een scan uit dat het knuffeltje deels uit elektronica bestaat en deels organisch is. Langzaam maar zeker komen ze erachter wat het doel is van de speelgoeddoos en iedereen realiseert zich dat het lot van de toekomst in hun handen ligt. Ze zijn betrokken bij iets ongelooflijks, maar wat precies?

    Wie gaat kijken? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik, waarschijnlijk.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Hmm, ik misschien.:9~


    Everything is worse without music.

    Noo, ik moet Grey's Anatomy ook kijken :x Nu zit ik in dubio


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hem op film ;x Maar moet hem nog altijd een keer kijken.


    La credenza è una medicina contro il timore