Tot mijn grote spijt!
Ik ga al niet graag met de bus en de bus van hier tot in Antwerpen doet er 72 minuutjes over, waarna ik dan nog eens de tram moet nemen naar mijn school .
Moest ik ook nog eens lekker vroeg de bus nemen, rond 7.05 zodat ik om 8.19 in Antwerpen zou zijn en iets te laten in de les zou komen.
Zat die bus al vol toen ik er in moest hoewel ik niet zo ver van de vertrekhalte er in moest stappen. Kon ik mooi een hele tijd rechtstaan.
Waren we eindelijk een goed half uur onderweg, komt er ineens heet water uit die radiators o.o Het probleem is dat die op het plafond van de bus hingen dus dat redelijk wat mensen gloeiend heet water op hun hoofd kregen --'. Waaronder ik --'. Was er direct van onder uit, gelukkig maar en heb denk ik mij alleen een klein beetje verbrand in mijn nek dus is niet zo erg ^^.
Maar er was wel een mevrouw die ze met de mug hebben moeten afvoeren omdat die echt wel goed verbrand was op haar hoofd .
Nou serieus, moest toch op school geraken omdat wij verplichte lessen hadden dus moest wel in een andere bus . Heb de hele tijd die radiotorgaatjes in't oog gehouden en in toch maar redelijk wat uit de buurt gaan zitten. Schrok me telkens doet als ik een geluid hoorde dat ik niet herkende uit schrik ._.
Ik ga echt nooit meer met de bus!
Iemand nog zo'n vreselijke haat tegen bussen?
If you had never come out of the blue, I would've stay