• Tot mijn grote spijt!
    Ik ga al niet graag met de bus en de bus van hier tot in Antwerpen doet er 72 minuutjes over, waarna ik dan nog eens de tram moet nemen naar mijn school =/.
    Moest ik ook nog eens lekker vroeg de bus nemen, rond 7.05 zodat ik om 8.19 in Antwerpen zou zijn en iets te laten in de les zou komen.
    Zat die bus al vol toen ik er in moest hoewel ik niet zo ver van de vertrekhalte er in moest stappen. Kon ik mooi een hele tijd rechtstaan.
    Waren we eindelijk een goed half uur onderweg, komt er ineens heet water uit die radiators o.o Het probleem is dat die op het plafond van de bus hingen dus dat redelijk wat mensen gloeiend heet water op hun hoofd kregen --'. Waaronder ik --'. Was er direct van onder uit, gelukkig maar en heb denk ik mij alleen een klein beetje verbrand in mijn nek dus is niet zo erg ^^.
    Maar er was wel een mevrouw die ze met de mug hebben moeten afvoeren omdat die echt wel goed verbrand was op haar hoofd =/.

    Nou serieus, moest toch op school geraken omdat wij verplichte lessen hadden dus moest wel in een andere bus =/. Heb de hele tijd die radiotorgaatjes in't oog gehouden en in toch maar redelijk wat uit de buurt gaan zitten. Schrok me telkens doet als ik een geluid hoorde dat ik niet herkende uit schrik ._.

    Ik ga echt nooit meer met de bus!

    Iemand nog zo'n vreselijke haat tegen bussen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik!
    maar als ik ergens heen wil moet ik wel...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb geen haat naar bussen. Wel gemerkt dat er nu superveel files stonden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, ik moet elke dag met de bus naar huis en de ene keer moet ik staan, de andere keer stempelt die vent teveel strippen, dan mist hij mijn halte weer, dan komt hij weer te laat, enzovoorts. Daarbij kan ik ook al niet meer heen met de bus omdat ik dan te laat kom ik school ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga elke dag met de bus dus als ik er een hekel aan zou hebben zou ik fucked zijn :'D Ik haat treinen _O_


    -

    ik mis die altijd om een of andere reden :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh, ik ik ik! Serieus, ik heb een vreselijke hekel aan bussen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn vriendin moest vandaag helemaal met de fiets van Zele naar Lokeren. Klinkt niet zo ver, maar ze woont 8km van het station van Zele en dan moet ze nog eens helemaal naar Lokeren.
    Ocharme.


    Has no one told you she's not breathing?

    Als ik met de bus ga, ga ik meestal met een overvolle en dat is niet zo geweldig, maar een 'normale' bus kan wel leuk zijn.
    Toch leuker dan fietsen.


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Als ik met de bus ga, ga ik meestal met een overvolle en dat is niet zo geweldig, maar een 'normale' bus kan wel leuk zijn.
    Toch leuker dan fietsen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    arme jij (:
    ik kan wel leven met bussen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn trein ging gewoon -Nederland- :'D

    Ehm ik haat bussen, vooral als ik er de eerste keer inzit als ik ergens heen moet waar ik nog nooit ben geweest. Gelukkig hoef ik bijna nooit met de bus, en als ik dan al ga is het naar een vriend van me, maar dat ben ik inmiddels gewent (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lipsy schreef:
    Als ik met de bus ga, ga ik meestal met een overvolle en dat is niet zo geweldig, maar een 'normale' bus kan wel leuk zijn.
    Toch leuker dan fietsen.

    Fietsen vind ik soms handiger eigenlijk, kan iok vertrekken wanneer ik wil :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay