• Ik zat zo naar het banmeldtopic dingetje te kijken en ik vraag me nu toch wel wat af. Ik zag heel veel mensen 60 dagen geband voor hacken, terwijl JullieWetenWelWieIkBedoel perma zijn geband voor *Kuch*. Ik bedoel, hacken is like illegaal en die krijgen 60 dagen terwijl JullieWetenWelWieIkBedoel niet zoiets vreselijks hebben gedaan dat het illegaal is lijkt mij?

    +Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen.
    +Je ''period'' uitzitten doe je maar ergens anders. ;x

    Ik probeer er dus mee te zeggen dat ik niet snap waarom die hackers geen perma hebben gekregen, terwijl hacken illegaal is.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:21 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmmm.
    Dat is inderdaad héél erg vaag.
    Maargoed, het was me wel al langer duidelijk dat die bepaalde personen een nogal extreme straf kregen.(cat)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Hmmm.
    Dat is inderdaad héél erg vaag.
    Maargoed, het was me wel al langer duidelijk dat die bepaalde personen een nogal extreme straf kregen.(cat)

    Met jou kan ik praten meid!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Boeiend. Laat het gewoon. Iedereen kan het wel steeds over Rose enzo hebben, maar ze komt er toch niet van terug.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb duidelijk iets gemist (krul)


    s[he] be[lie]ve[d]

    Funeral schreef:
    Boeiend. Laat het gewoon. Iedereen kan het wel steeds over Rose enzo hebben, maar ze komt er toch niet van terug.

    Is ook niet mijn bedoeling dat zij terugkomen, meer dat ik vind dat die hackers ook perma moeten krijgen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Funeral schreef:
    Boeiend. Laat het gewoon. Iedereen kan het wel steeds over Rose enzo hebben, maar ze komt er toch niet van terug.
    Agree


    Today will be Girl's Day party with you~

    Turn schreef:
    (...)
    Is ook niet mijn bedoeling dat zij terugkomen, meer dat ik vind dat die hackers ook perma moeten krijgen.


    Ja, daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Turn schreef:
    (...)
    Is ook niet mijn bedoeling dat zij terugkomen, meer dat ik vind dat die hackers ook perma moeten krijgen.

    Dat vind ik eigenlijk ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat je dan ook gezeik krijgt van: "Quizlet word steeds strenger!" en "Je mag hier veel minder!" of "Ik ga van Q af hoor!" dat soort dingen. Naja, ik ga me er verder niet mee bemoeien voor ik allemaal gezeik op me krijg...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat vind ik eigenlijk ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat je dan ook gezeik krijgt van: "Quizlet word steeds strenger!" en "Je mag hier veel minder!" of "Ik ga van Q af hoor!" dat soort dingen. Naja, ik ga me er verder niet mee bemoeien voor ik allemaal gezeik op me krijg...


    Ik denk niet dat ze het daarom doen hoor, want dat gezeik krijgen ze nu toch al. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat vind ik eigenlijk ook, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat je dan ook gezeik krijgt van: "Quizlet word steeds strenger!" en "Je mag hier veel minder!" of "Ik ga van Q af hoor!" dat soort dingen. Naja, ik ga me er verder niet mee bemoeien voor ik allemaal gezeik op me krijg...

    Ik haat hackers, van mij mogen ze allemaal perma krijgen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Ik haat hackers, van mij mogen ze allemaal perma krijgen.

    Telkens als ik perma lees, lees ik sperma. ><

    Aber gut. Ik ben het wel met je eens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Telkens als ik perma lees, lees ik sperma. ><

    Aber gut. Ik ben het wel met je eens.

    haha ik lees dus ook de hele tijd sperma. :'D
    Gaby je hebt wel helemaal gelijk ! (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Telkens als ik perma lees, lees ik sperma. ><

    Aber gut. Ik ben het wel met je eens.

    Jaman spermaban, iewol, ik wil niet weten wat dat gaat worden...(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Jaman spermaban, iewol, ik wil niet weten wat dat gaat worden...(krul)

    oke gaby hou maar op nu krijg ik slechte gedachtes. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Lipsy schreef:
    Hmmm.
    Dat is inderdaad héél erg vaag.
    Maargoed, het was me wel al langer duidelijk dat die bepaalde personen een nogal extreme straf kregen.(cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.