• Want wat doe je anders met stories?
    Maar, omdat dat nou eenmaal zo hoort, heb ik wel eisen.

    Dussss
    -Ik lees geen TH of JB, want ik ben gewoon geen fan. Ook geen R-Pats. Sry, fans.
    -Het moet lekker veel hoofdstukkken hebben:9~ (of snel groeien)
    -Geen smileys/hele foute spelling (Een paar onopgemerkte foutjes maakt natuurlijk niet uit.)
    -in de 1e of 3e persoon geschreven zijn.

    Heeft iemand zo'n story?


    Alis volat propriis

    http://www.quizlet.nl/stories/31111/real-fairytales-never-ends/

    Op vakantie in Hawaï leerde de 17 jarige Shirley Brooks de knappe Trevor Clark kennen. Het klikte vanaf het eerste moment dat ze elkaar zagen. Na de vakantie moest Shirley echter terug naar Texas keren, en moest ze haar vakantieliefde achterlaten. Shirley is er kapot van. De eerste weken in Texas zijn erg zwaar voor het meisje, tot op een bepaald moment ze Trevor weer tegenkomt.
    Ze gaan weer met elkaar om, en zijn verliefder dan ooit tevoren.
    Maar wat als blijkt dat Shirley stervende is?


    het heeft in totaal al 5 hoofdstukken, maar er volgen er nog :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb twee stories met meer dan 10 hoofdstukken -13 en 16-. De ene met 13 hoofdstukken gaat over Cinema Bizarre en is soort van humor verhaal. De ene met 16 hoofdstukken gaat over Alice Nine en Miyavi en is één en al drama. Voor de rest heb ik nog wel meer, maar die hebben niet zoveel hoofdstukken. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Twee zussen met een pijnlijk verleden. Abbigail een ziekte aan haar longen. Allison een ongeluk aan haar stembanden. Er is maar één oplossing om beide te helpen, een andere omgeving. Het geneest ze niet helemaal maar het helpt en dat geeft ze hoop. Ze ontmoeten twee leuke jongens.Their love is the girls their remedy!

    Your love is my remedy { Jacob Black& Seth clearwater } .

    http://www.quizlet.nl/stories/34715/your-love-is-my-remedy--jacob-black--seth-clearwater-/

    Hij gaat groeien!

    Hij is vandaag begonne segmaar! xD


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Game Of Gods
    - 5 jongeren worden de speelpoppetjes van een stelletje goden. Voor ze het weten zitten ze verwikkeld in een spel waar niet alleen levensgevaarlijke criminelen mee gemoeid zijn, maar ook bovennatuurlijke krachten meespelen.

    het verhaal zit nu op 29 hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 16:44 ]

    Eline
    Wat doe je als je droomt van je prins op het witte paard, maar er dan ineens twee krijgt?..

    Nog niet zo veel hoofdstukken, maar wel hele lange hoofdstukken, da's ongeveer hetzelfde, toch? xD


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb er zelfs drie (:
    The Potters
    Daylight - Renesmees true Story [-Afgelopen-]
    This is War


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twifight [Jacob B.

    Hij heeft nog niet veel hoofdstukken, omdat ik net ben begonnen maar er komen wel elke dag 2 hoofdstukken bij, dus hij groeit het wel snel. Het is een Jacob B. lovestory. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    klik

    Het heeft 96 hfst hahah genoeg??
    Het zijn nu al 3 delen maar die staan allemaal bij hetzelfde verhaal:
    Deel 1 :My life with the denalí's
    Deel 2 :My life with the cullens
    Deel 3 :A new begin starts ......Now !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Niet van mij maar wel heel mooi!
    Klik
    het heeft wel nog niet veel hoofdstukken maar groeit snel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn verhaal genaamd: My vampire friend

    Het gaat over twee vriendinnen (later 3) waarvan eentje een vampier wordt en dan veranderd de vriendschap.

    Het heeft zeven hoofdstukken.(flower)(flower)


    Dobby is a Free elf!

    I'm your toy
    Het heeft nog geen hoofdstukken, want ik wil eerst wat abo's hebben!
    Dit is de beschrijving:
    Lotte heeft al erg lang een relatie met James Maslow. In het begin waren ze erg gelukkig samen. James en Lotte deden alles met elkaar. Ook hebben ze af en toe wel eens gezoend. Sinds kort verlangt James meer van Lotte, maar wil Lotte dat wel???


    There is nothing more badass than being yourself

    De stories van LostAtSea zijn mooi. Zeker Red Book eens lezen.^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sailing on the ocean

    Eva gaat op reis op een cruiseschip met haar beste vriend Thijs, en tijdens de reis (maar ook na de reis) gebeuren er veel dingen. Problemen, andere mensen enzovoort. Het wordt vanuit verschillende pov's beschreven na een tijdje. De eerste vijftig hoofdstukken staan al beschikbaar (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    The war of Quizlet


    "Ignite, my love. Ignite."