• Klik


    My heart is yours and so am I

    Awh, ik dacht echt dat iemand ze op de grond zou gooien. Waarom kijk ik ook ? (cat)
    Maar ik vind het nog steeds best zielig, hoewel het ook best leuk moet zijn (nerd)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Smijten met die handel :')

    Wtf.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Waar slaat dat op man? (cat)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 19:35 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Die mensen met hun domme culturen --"
    Tis ni omdat ge nen baby in een deken gooit da die er later sterk van word ze --"


    Stop wishing, Start doing..

    WTF een hakenkruis!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vraag me altijd af wat ze gebruikt hebben bij het bedenken van zulke tradities. Maar goed, dat ben ik.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    goosh :S
    Gezellig, kom, het is goed voor de gezondheid...
    laten we allen onze kinderen naar beneden gooien
    leuk toch ?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Breekt dat kind straks een arm. Goed voor de gezondheid, ja joh (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Parviainen schreef:
    WTF een hakenkruis!

    En dat is erg omdat? Een hakenkruis is een goed symbool geen kwaad.

    Ach ik zie er de erg niet van in,die kinderen lijken het leuk te vinden en je doet ze geen pijn.
    Ik snap het "probleem" niet. Het is net zo iets als laten dopen en daar kijken mensen toch ook niet van op?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    En dat is erg omdat? Een hakenkruis is een goed symbool geen kwaad.

    Omdat het voor fucking Hitler staat.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 19:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    En dat is erg omdat? Een hakenkruis is een goed symbool geen kwaad.

    Ach ik zie er de erg niet van in,die kinderen lijken het leuk te vinden en je doet ze geen pijn.
    Ik snap het "probleem" niet. Het is net zo iets als laten dopen en daar kijken mensen toch ook niet van op?


    Het is beiden. Voor sommigen is het een goed symbool, maar ik denk dat je best kunt snappen waarom heel veel mensen dat verwarrend kunnen vinden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Parviainen schreef:
    (...)
    Omdat het voor fucking Hitler staat.


    Niet alleen maar Sem. Voor sommigen is het wel een goed symbool in een bepaald geloof.
    Zo is het hetzelfde met echte skinheads, die juist niet kaal zijn maar vaak lange rasta hebben en een snellere vorm van ska muziek luisteren. Mensen herkennen alleen vaak de slechte dingen eerder omdat die meer naar voren gebracht worden dan goede.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ok, even over het echte onderwerp hehe.
    /care. hun zouden ook denken dat wij de kinderen hier verzuipen met het dopen. Trouwens 2 meter is niet zo hoog, en die kinderen lachen erbij. Die 12 meter is wel lekker overdreven craaaazy


    I live for the applause, you will die for it.

    Pinup schreef:
    (...)

    Niet alleen maar Sem. Voor sommigen is het wel een goed symbool in een bepaald geloof.
    Zo is het hetzelfde met echte skinheads, die juist niet kaal zijn maar vaak lange rasta hebben en een snellere vorm van ska muziek luisteren. Mensen herkennen alleen vaak de slechte dingen eerder omdat die meer naar voren gebracht worden dan goede.
    OH I had no idea D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    (...)
    Omdat het voor fucking Hitler staat.

    Hitler heeft het hakenkruis gebruikt,maar daar staat het niet voor.
    Als ik het goed heb staat het voor het eeuwige door gaan(weet het niet zeker).
    Trouwens het symbool dat je daar ziet is niet het hakenkruis zoals Hitler het heeft gebruik.

    @Pinup
    Tuurlijk, dat snap ik. Maar dan moet het wel in de juiste context geplaatst zijn en dat is hier niet het geval,dat was meer mijn punt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall