• Hey mensjes van Quizlet :D
    Ik ben op zoek naar iemand die echt realistisch of mooi kan tekenen :)
    Ik wilde namelijk aan iemand vragen ofdat hij/zij een tekening van mij zou kunnen maken :)
    Beetje vreemd weet ik wel, maar ik wil een tekening van mezelf hebben voor op mijn agenda te plakken xD
    ik vind foto's zo normaal en ik heb geen zin om naar een tekenaar te gaan en er veel geld voor neer te tellen :)
    Iemand soms zin ? :)
    Let me know :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil opzich wel, maar zoals Sem al zei, ik heb ook niet zoveel tijd, en op dit moment ben ik al iets aan het tekenen, waar ik het moeilijk genoeg mee heb (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Suggest schreef:
    ik wil het wel proberen mag dat?


    ja het mag, ik ben nog altijd op zoek :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil het wel proberen hoor


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Kaulitz4live schreef:
    Ik wil het wel proberen hoor

    probeer maar :D
    make me happy


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik er een poging tot doen? Maar het zal wel een aantal dagen duren omdat ik stik in het schoolwerk :'D

    Maarre.. is het de bedoeling dat je een foto uit je FB neemt en daarvan een tekening maakt? Met kleur, zonder kleur..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Mag ik er een poging tot doen? Maar het zal wel een aantal dagen duren omdat ik stik in het schoolwerk :'D

    Maarre.. is het de bedoeling dat je een foto uit je FB neemt en daarvan een tekening maakt? Met kleur, zonder kleur..?


    ja een foto van FB...
    en kleur of gewoon zwart wit maakt echt niet uit :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ach ik wil het ook wel eens proberen. Ik heb alleen nog nooit echte mensen realistisch nagetekent, wel realistische tekeningen realischtis nagetekent -Ik teken Victoria Frances na, en dat is best realistisch.- Welke foto moet het worden?

    ShinObsessed schreef:
    Ach ik wil het ook wel eens proberen. Ik heb alleen nog nooit echte mensen realistisch nagetekent, wel realistische tekeningen realischtis nagetekent -Ik teken Victoria Frances na, en dat is best realistisch.- Welke foto moet het worden?

    dat maakt niet veel uit :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KiimmBiatch schreef:
    (...)
    dat maakt niet veel uit :)

    Btw jij maakt me nu ff weer up to date, ik hoorde laatst Bad Romance van Lady Gaga en ik had al zo iets van 'Wft ik vergeet iets!' kom ik er net achter, zo'n vriendin van mij i Gaga obsessed en vroeg of ik da wou natekenen. xd
    Maar ik ga eerst jou portretje uit proberen :Y)

    ghehe :D
    ok bedankt ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Klaar (A)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 21:33 ]

    stuur me een pb met je email dan mail ik je en dan jij mij met je foto die ik moet na tekenen 8DD


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now