• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Het wachten is op Penniman _O_

    Btw, ik vond de inzendingen deze ronde echt keigoed. Kon het niet laten om dat alvast te verraden :']


    Ik ben het helemaal eens met Ivan (:


    MUSIC && FASHION

    O haha sorry jongens, ik dacht dat ik er al uit lag..
    Ik heb amper vrije tijd meer over, dus ik zal moeten stoppen D:
    sorry, jongens.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Cijfers + nieuwe opdracht staan online! Het spijt me trouwens dat iedereen hetzelfde cijfer geeft, maar ik zat over en weer te vergelijken en ondanks de verschillen in schrijfstijl, verhaallijn en personen had elk verhaal iets magisch en origineels waardoor ik er echt van overtuigd was dat deze verhalen bij mekaar op dezelfde hoogte waren. Het was zo moeilijk :'D

    De opdracht voor de laatste beslissende ronde staat online mensen!


    No growth of the heart is ever a waste

    De laatste is ook moeilijk ö Daar moet ik echt wel hard over nadenken (':


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ivan schreef:
    Cijfers + nieuwe opdracht staan online! Het spijt me trouwens dat iedereen hetzelfde cijfer geeft, maar ik zat over en weer te vergelijken en ondanks de verschillen in schrijfstijl, verhaallijn en personen had elk verhaal iets magisch en origineels waardoor ik er echt van overtuigd was dat deze verhalen bij mekaar op dezelfde hoogte waren. Het was zo moeilijk :'D

    De opdracht voor de laatste beslissende ronde staat online mensen!


    Ik was dus niet de enigste die er zo over dacht (: De nieuwe opdracht is nice btw, enorm origineel. Ik kijk uit naar wat de deelnemers er van maken.


    MUSIC && FASHION

    Ik kom toch maar es aan de bel trekken jongens (a)


    No growth of the heart is ever a waste

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er volop mee bezig en ik ga 'm straks in geven(:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik was het lichtelijk vergeten vanwege mijn toets week die maandag begint, maar zal hem zo inleveren.

    Lieve sgatten van deze wedstrijd, ik heb een vraag aan jullie!
    Een ingelevert deeltje, dat zoek ik. Het is niet van mij en ik weet ook niet van wie, maar ik weet nog dat ik het in dit topic las en het gteweldig vond hier aat het over:
    Het is een beangstigent verhaal over een jongen die zijn droom achterna gaat! Hij heeft autisme! Zijn droom is de balerina's en het jurkje te mogen dragen. Maar zijn moeder wil dat hij alles behalve dat doet!
    Een kort stukje en psygysch heel eng
    De opdracht ging over dromen. Als ik écht bij de verkeerde tekenwedstrijd ben, kunnen jullie dit dan even zeggen. Sorry maar ik vond het zo'n damn mooi verhaal!

    EstrellaVida schreef:
    Lieve sgatten van deze wedstrijd, ik heb een vraag aan jullie!
    Een ingelevert deeltje, dat zoek ik. Het is niet van mij en ik weet ook niet van wie, maar ik weet nog dat ik het in dit topic las en het gteweldig vond hier aat het over:
    Het is een beangstigent verhaal over een jongen die zijn droom achterna gaat! Hij heeft autisme! Zijn droom is de balerina's en het jurkje te mogen dragen. Maar zijn moeder wil dat hij alles behalve dat doet!
    Een kort stukje en psygysch heel eng
    De opdracht ging over dromen. Als ik écht bij de verkeerde tekenwedstrijd ben, kunnen jullie dit dan even zeggen. Sorry maar ik vond het zo'n damn mooi verhaal!

    Dat was één van de twee opdrachten die je kon kiezen bij opdracht twee van deze wedstrijd. Maar ik weet niet meer van wie hij is. Ik herken het concept wel, though...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    EstrellaVida schreef:
    Lieve sgatten van deze wedstrijd, ik heb een vraag aan jullie!
    Een ingelevert deeltje, dat zoek ik. Het is niet van mij en ik weet ook niet van wie, maar ik weet nog dat ik het in dit topic las en het gteweldig vond hier aat het over:
    Het is een beangstigent verhaal over een jongen die zijn droom achterna gaat! Hij heeft autisme! Zijn droom is de balerina's en het jurkje te mogen dragen. Maar zijn moeder wil dat hij alles behalve dat doet!
    Een kort stukje en psygysch heel eng
    De opdracht ging over dromen. Als ik écht bij de verkeerde tekenwedstrijd ben, kunnen jullie dit dan even zeggen. Sorry maar ik vond het zo'n damn mooi verhaal!

    Kinderdroom Hij is van Penniman (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Milim schreef:
    (...)
    Kinderdroom Hij is van Penniman (:

    Thank you, youre amazingggg!