• klik
    ... dat DBSK* internationaal zou gaan. Nou is het in dit geval JYJ en niet heel DBSK, omdat die zo goed als officiëel uit elkaar zijn -D:-. Inmiddels hebben ze met Kanye West, Rodney Jerkins (ook producer van MJ, Britney etc. (geweest)) en nog wat mensen gewerkt, wat best wel goed is voor een Aziatische artiest.


    *DBSK = Dong Bang Shin Ki = een Zuid-Koreaanse popgroep, bestaande uit 5 leden, die over de hele wereld miljoenen fans hebben. Na een heleboel rechtzaken over een, door de fans genoemd, 'slavencontract' heeft de groep een pauze ingelast. Waarschijnlijk is dit niet meer tijdelijk...
    *JYJ = JaeJoong, YooChun en Junsu, drie leden uit het -voormalige- DBSK

    - misschien boeit dit jullie allemaal niet heel erg, maar ik ben stiekem best trots xd En racistisch doen heeft geen nut.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 13:40 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    LeeJinki schreef:
    (...)

    het is wel een beetje onzinnig om op een topic te gaan reageren wat je toch niks boeit (:

    Maakt jou dat niet ook onzinnig om op mij te reageren als mijn reactie je niet boeit? (:


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Maakt jou dat niet ook onzinnig om op mij te reageren als mijn reactie je niet boeit? (:

    maar het boeit me wel dus ik reageer wel ! ;'D


    I solemny swear i am up to no good

    LeeJinki schreef:
    (...)
    maar het boeit me wel dus ik reageer wel ! ;'D
    Nooit gedacht dat k zo boeiend kon zijn dan ;)


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)Nooit gedacht dat k zo boeiend kon zijn dan ;)

    Dan weet je het bij deze ;)


    I solemny swear i am up to no good