• Jheah.,
    ik zit in de Materclass op school., -musicalklas voor vmbo-
    en we doen de musical footloose..,
    en hij is egt super om te doen.
    Vandaag zijn de rolle bekent gemaakt en ik ben de enige met een 3 rollen.
    ik speel Ethna. -de moeder van de hoofdpersoon Ren- en Ren, word gespeelt door een heel klein schattig jongetje met en te hoog knuffelgehalte. echt supper grappig.,
    en ik speel de strenge schooljuf, en dan moet ik me ''eigen kindje'' gaan straffen., x'D
    -maar het is egt debiel, want dan moet ik natuurlijk zo'n strak knottje in maar dan zie je mijn tunnels in mijn oren zitten., ;x
    dus dat komt zekker heel streng over., x'D
    en dan speel ik nog gewoon een schoolkint.
    maar het is egt grappig., want ik en een ander meisje zijn samen de enige 4de klassers. verder zitten we alleenmaar met 1ste en 2de klasers. en dan nog 1 3de klasser. maar ondanks dat is het tog super gezellig en kan iedereen het met elkaar vinden. tenminsten die eerste en tweede klassers zijn volgens mij nog een betje bang voor mij., ;x
    en ik heb er echt zin in,, en ik vind dat jullie alleemaal moeten komen kijken., ;x

    Maar om dit nuttig te houden, wie van jullie is naar die musical geweest? en is die een betje leuk., ;o
    en dan nog., wie zit er ook op toneel of in musicalklass ofzo?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat leuk! :)
    Ik heb vroeger ook 3 jaar in een musical groep gezeten. Echt geweldig was dat. We gingen de toverfluit (geschreven door Mozard) doen. Ik had de hoofdrol met 3 solo's Dat geeft echt een kick haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    Wat leuk! :)
    Ik heb vroeger ook 3 jaar in een musical groep gezeten. Echt geweldig was dat. We gingen de toverfluit (geschreven door Mozard) doen. Ik had de hoofdrol met 3 solo's Dat geeft echt een kick haha.

    gnegne., jha ik heb ook wel eens een hoofdrol gespilt., is egt leuk om te doen ^^ en solo durf ik ook, alleen dat wil ik de zaal niet aanodoen., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''