• Jaja. De leerlingen van het Oldulpus zijn het zat! Vele uren tot het 10e uur en veel tussen uren! Bijna heel die school spijbelde vandaag! Tijdens school liepen ze met zn allen weg! Op naar Theresia! Met nog meer mensen, een hele menigte van scholieren bestormde ze mijn school! Ik was net aan het einde van de coupertest met het 7de rondje. Ineens zie ik iedereen voorbij lopen al die mensen. Ik wil weten wat er is. Uitgeput race ik naar de finish om vervolgend dankzij hun mijn 7e rondje nét af te kunnen maken. Krijg ik dit te horen.
    "Odulphus en Theresia protesteren tegen langer school!" Ik wist hoe erg hun roosters zijn. En ik als brugklasser met 35 uur. Was het volledig met ze eens! Wij wouden we mee maar de gymleraar hield ons tegen! Wij bleven kijken. Een hele menigte stond bij de hoofdingang te schreeuwen! Sommige waren stiekem in de menigte gekropen en gingen mee. Toen ze teleurgestelt weg liepen omdat zop weinig mensen mee gingen zagen ze ons bij de hekken hun toejuigen! Hun waren erg blij dat we ze steune en schreeuwde blij "Klimmen! Klimmen!" Echt zo cuwl dat dat was. Ze gingen door naar andere scholen.
    En 3 waren naar het hek gegaan en klommen er over. Daarna rende ze er achter aan.

    Respect voor al die mensen!

    Xx

    Hahaha das pas moed hebben :'D
    Goed van ze ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    RINGDINGDONG schreef:
    Sorry, maar 35 uur is niet bepaald veel. Ik had school toen met de 1040-norm en dat was pas erg. Heel lang les en nooit eens uitval en steeds invallers om de dag zo lang moelijk te houden. Protesteren had geen nut, want de politie wilde bijna komen.
    En wij hebben soms het 11e uur en dat is pas een killing

    Ja maar, ik denk dat jij een 40 minuten rooster hebt als je aan de 11 uur zit.Maar hun hebben 10 uur met een 50 minuten rooster!

    Wel dat is dan dom. Niet van hun maar eerder an de overheid. Misschien moeten ze dan eerder zo'n systeem als ons in voeren? Kan niemand meer klagen over tussenuren want die zijn er niet en heft iedereen gewoon evenveel les.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat lijkt me zóooooooooooo gaaf om te doen!
    Ik wou dat dat bij ons tijdens gym gebeurde... :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    mijn langste dag is van 08;20 tot 14;55 ;$ Ik vind het wel coooool xd

    Kikkeli schreef:
    Jij had toch 27 uur school? Dat zei je op de chat dacht ik.

    dat was ik


    (Be)lieve in (you)rself

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Ik? Ohh nee dat zei Charissa -Jaloers-

    maar jij hebt 50 min les ik 60 min les


    (Be)lieve in (you)rself

    bij mijn langste dag -maandag- heb ik het 1e tot 8e dat is van 8;20 tot 15;5


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is dat dan niet normaal ? ;d ik heb 34 uur les en niemand klaagt bij ons ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Dat doet het Odulphus altijd .__. (hun school is tegenover die van mij), en meestal kan het eigenlijk niemand iets schelen waar het over gaat en gaan ze met zijn allen naar andere scholen om daar herrie te trappen..
    Ze staakten trouwens omdat ze heel vaak tot het 9e uur hadden, en dan met heel veel tussenuren.
    Best grappig eigenlijk. Iedereen daar van 'Ik ben slim want ik zit op het Odulphus' maar vervolgens wel zo gaan doen :'D *zou het opvallen dat ik het een stomme school vind? Ssst.*
    En daarbij (ja ok laatste update) staakten niet alle scholen; alleen het Odulphus. De rest vond het gewoon wel een goede reden om hem er tussenuit te knijpen. Zou ik ook hebben gedaan :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 15:22 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb ook 35 uur en ben brugklasser.. zo heel erg is dat toch niet?
    mijn langste dag is van 08:05 tot 15:25.


    Opgeven is geen optie.

    dat is best wel lang, dan moet ik niet over mijn eigen rooster zeiken.


    They fell in love, didn't they?

    Dan is Bella vast heel blij. (krul)
    Ik heb ook iets van 35 uur, en ik doe vwo 4.


    Hope goes lost but never dies.

    Mag ik julie dan jaloers maken met mijn 30 uur? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soulsavers schreef:
    Haha. Had ik ook in Zoetermeer.
    Was in de eerste, al drie jaar geleden. Over die 1040 lesuren. Het Alfrink, Picasso, ONC en Erasmus gingen staken.
    Ik ging meee :'D
    Was echt grappig.


    hahah dat hadden wij ook in Leiden. Terwijl onze school niet mee deed aan die 1040 uren ofzo, dat hadden ze gezegd, maar toch gingen we staken (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.