• Ja ik ben brutaal op school geweest. :Y)
    Nouja omdat mijn enkel zwaar gekneusd is dacht ik, ik neem mijn krukken mee omdat ik daar sneller mee kan 'lopen' dan zo zonder zeg maar.Maarja omdat als de bel gaat de gangen altijd heel vol zijn en ik er dus niet doorheen kwam. [/leuk die mensen die rekening met je houden] Kwam ik dus te laat de les binnen, zegt die leraar:'Ja ga je maar melden' Dus toen werd ik een beetje boos en zei:'Bent u blind meneer? Ik loop op krukken.' en toen was ik dus brutaal en moest ik me ineens daarom gaan melden. Ik wou eigenlijk nog zeggen dat hij een lul was maarja ik heb me maar ingehouden.


    Wie moeten zich om zulke oneerlijke redenen nou ook altijd melden?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik word zo vaak de les uitgestuurd :'D Vandaag nog n.n Ik noemde een leraar een kraai, omdat hij een grote neus heeft.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik werd er vandaag nog samen met een jongen uit me klas uitgestuurd omdat we onze muziek luid door de klas lieten gaan. We zijn daarna gewoon de stad in gegaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik werd in de 1ste elke les Engels eruit gegooit.
    omdat ik niet mee deed, omdat ik praatte, omdat ik de antwoorden niet wist omdat ik door de les lachte.
    Gelukkig heb ik van die man al 2 jaar geen les meer, en dat zie je erg goed aan mijn cijfers.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 20:47 ]