• Heui. _O_

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nee indd, zou ik ook niet durven :|
    Maar die vriend heeft het dus uiteindelijk niet gedaan omdat zn vriendin het niet wou? :o

Klopt, als zij er niet bij was dan had hij het misschien wel gedaan. Ook al had hij er niet eens geld voor x'D
    Maar ik moet zeggen dat het idd wel verleidelijk is als het zo dichtbij je is, maar gelukkig heb ik verstand in mijn hoofd x'D
    Maar er was ook een andere jongen mee en toen ik zei dat het echt slecht voor je was enzo zei hij zo tegen me 'Alsof jij nog nooit wat geprobeerd hebt'.
    Zei iemand anders dat dat idd niet zo was en Jeroen zei zo dat ik alleen maar blow en meer niet. Dus blijkbaar zie ik eruit als een junkie? hahaha x'D

-

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dah, ik heb alleen nog maar jou gemeet :9~

Dat is ook genoeg toch :9~ Hahaha nee grapje .a

-

C0RPSE schreef:
    Phoe. Makkelijke ouders dan o_o Dat valt van die van mij niet te zeggen..

Heb je het wel eens gevraagd dan? :o

-

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    JA, dan kun je me aanwijzen waar Jeroen woont :'D
    Ben wel benieuwd.

Jaa _O_ Als hij dan thuis is kan je hem vast ook wel ontmoeten, dan wel haha :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Klopt, als zij er niet bij was dan had hij het misschien wel gedaan. Ook al had hij er niet eens geld voor x'D
    Maar ik moet zeggen dat het idd wel verleidelijk is als het zo dichtbij je is, maar gelukkig heb ik verstand in mijn hoofd x'D
    Maar er was ook een andere jongen mee en toen ik zei dat het echt slecht voor je was enzo zei hij zo tegen me 'Alsof jij nog nooit wat geprobeerd hebt'.
    Zei iemand anders dat dat idd niet zo was en Jeroen zei zo dat ik alleen maar blow en meer niet. Dus blijkbaar zie ik eruit als een junkie? hahaha x'D

Die zijn gek x'D Als er iemand niet uitziet als een junkie ben jij het wel! Maar je moet dat verstand er vooral in laten zitten en zorg ervoor dat Jeroen ook nog een beetje verstand heeft haha :'D

Genius schreef:
    (...)
    Jaa _O_ Als hij dan thuis is kan je hem vast ook wel ontmoeten, dan wel haha :'D

OEH koelie :'D
    Haha ik ben echt benieuwd naar hem joh :'D
    Al die verhalen van jou altijd :'D

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Die zijn gek x'D Als er iemand niet uitziet als een junkie ben jij het wel! Maar je moet dat verstand er vooral in laten zitten en zorg ervoor dat Jeroen ook nog een beetje verstand heeft haha :'D

Ik zie er veel te onschuldig uit daarvoor x'D Ze moesten eens weten wat ik allemaal uitspook voor vieze dingen.. :9~
    Ach Jeroen heeft al genoeg aan een joint dus waarom zou hij dan een pil erbij willen hebben x'D

Trouwens heb ik je wel eens verteld dat Jeroen thuis wietplanten had staan? :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Ik zie er veel te onschuldig uit daarvoor x'D Ze moesten eens weten wat ik allemaal uitspook voor vieze dingen.. :9~
    Ach Jeroen heeft al genoeg aan een joint dus waarom zou hij dan een pil erbij willen hebben x'D

Trouwens heb ik je wel eens verteld dat Jeroen thuis wietplanten had staan? :'D

Hahah nee :'D
    Bij hem thuis of in zijn nieuwe huis? :o

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    OEH koelie :'D
    Haha ik ben echt benieuwd naar hem joh :'D
    Al die verhalen van jou altijd :'D

Als je hem ziet ga je kwijlen en denk je 'wauuuuuuuuuuuuuuuw was hij maar van mij :9~:9~:9~'
    Hahaha ach ik hemel hem altijd op dus hij zal jou vast tegenvallen hahaha x'D
    Ik wil jou Jeroen ook een keer ontmoeten!

-

Genius schreef:
    (...)
    Heb je het wel eens gevraagd dan? :o

Ja :') Ik heb al twee mensen gemeet, maar dan wel stiekem. Toen ik het eenmaal aan m'n ouders verteld heb, waren ze niet heel blij :'D Maar die mensen mag ik wel gewoon weer meeten. En oja, binnenkort is er iemand jarig van Q en ik wil graag naar haar verjaardag, maar dat mag ik dus niet van mijn ouders. Het is ook wel best ver weg, maarja.

"I shut my eyes in order to see.'

Ik ben ondertussen even eten :'D

Genius schreef:
    (...)
    Als je hem ziet ga je kwijlen en denk je 'wauuuuuuuuuuuuuuuw was hij maar van mij :9~:9~:9~'
    Hahaha ach ik hemel hem altijd op dus hij zal jou vast tegenvallen hahaha x'D
    Ik wil jou Jeroen ook een keer ontmoeten!

Dubbel date. :9~

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Hahah nee :'D
    Bij hem thuis of in zijn nieuwe huis? :o

Bij hem thuis, dus zijn oude thuis zegmaar :'D
    Maar die hangen nu te drogen dus ze kunnen het gaan oproken :')
    Hij was afgelopen donderdag thuis geweest en had wat meegenomen en hij wou zo graag dat hij er stoned van werd want dan was het goed spul hahaha.
    Het is gelukt dus hij is vet trots x'D

-

C0RPSE schreef:
    (...)
    Ja :') Ik heb al twee mensen gemeet, maar dan wel stiekem. Toen ik het eenmaal aan m'n ouders verteld heb, waren ze niet heel blij :'D Maar die mensen mag ik wel gewoon weer meeten. En oja, binnenkort is er iemand jarig van Q en ik wil graag naar haar verjaardag, maar dat mag ik dus niet van mijn ouders. Het is ook wel best ver weg, maarja.

Je kan toch blijven slapen? (krul)
    Maar het scheelt wel dat ze er toch niks aan gedaan kunnen hebben, want je had ze al gemeet haha :'D Vind ik wel slim van je hihi.

-

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dubbel date. :9~

Dat zou wel vet leuk zijn!

-