Oke dit is een uitleg over wat er nou precies gaande was tussen mij en jacksessed en ik wil hier absoluut geen boze reactie op hebben
het begon eerst op msn waar jacksessed (AKA Kim) eerst heel hyper was. toen vroeg ik 'waarom?' en zij zei; omdat ze mijn woord hadden gebruikt in nylon magazine. in eerste instantie was ik wel blij voor haar maar toen dacht ik 'ja maar iedereen kan dat woord gebruiken dus het is niet perse haar woord' en dat zei ik ook want ik zeg altijd alles wat ik denk. dus zij werd meteen mega boos op me enzo en ik dacht 'nou ik laat haar wel even met rust en kijk dan wel verder' toen was ze daarna nog steeds boos. toen werd ik het zat en blokeerde haar. en toen ging ze me overal onder spammen. op hyves (waar ze zelfs een account voor had gemaakt alleen om mij onder te spammen en een meisje die ze helemaal niet kent) en op twitter en hier op Quizlet. natuurlijk werd ik er gek van. ik wou het ook uitpraten maar daar gaf ze geen aandacht aan. en nu gaat ze weg van Quizlet en is het dus allemaal mijn schuld.
te vreden??
xxxEscapeJess
(en ja ik had ook mijn excuses al eeuwen lang aangeboden maar zij accepteerde het niet)
everyday is a step higher to the end of the world.