Heb er een schijthekel aan, vooral omdat ik elke ochtend na mijn schoonheidsslaapje beneden in een huge rookwalm terecht kom. En ja, m'n keel kan teveel rook niet trekken.
Moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, maar ik ga het nooit doen. Het stinkt (behalve vanillesigaretten dan) en het is rotslecht voor je gezondheid.
Ik rook zelf, ja? En daar ga ik geen mening over geven. Niet elke roker is hetzelfde, niet elke roker rookt om dezelfde reden. Capiche? En daarbij word ik al misselijk als ik die vooroordelen hier lees.
Sid schreef: Moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken, maar ik ga het nooit doen. Het stinkt (behalve vanillesigaretten dan) en het is rotslecht voor je gezondheid.
Meth schreef:
Ik rook zelf, ja? En daar ga ik geen mening over geven. Niet elke roker is hetzelfde, niet elke roker rookt om dezelfde reden. Capiche? En daarbij word ik al misselijk als ik die vooroordelen hier lees.
Tis misschien wel ongezond , maar tegenwoordig kan je niks meer doen zonder dat het het slecht voor je is. Maar het is idd niet goed voor je. Sommige beginnen er mee door vrienden of stoer doen wat natuurlijk de domste reden is want de meesten raken dan ook nog is verslaafd. Maar het maar wel rustig en neemt stress weg :') en geldverspilling ? das een eigen mening maar er zijn best wel meer idioten dingen waar mensen hun geld aan op doen