• dit bericht las ik net wilde even wten wat jullie er van vonden
    Pattie Mallette, de moeder van Justin, flipte toen ze haar zoon in een auto zag zoenen met Jasmine Villegas.

    "Pattie wil altijd controle hebben", zegt een bron tegen Showbizspy. "Ze vindt dat zijn obsessie met meisjes te veel energie kost. Hij moet zich volgens haar concentreren op zijn carrière."

    De moeder van de zanger zou hem al meerdere malen hebben gewaarschuwd. "Ze denkt dat Jasmine hem gebruikt vanwege zijn bekendheid. Meisjes zijn ingewikkeld en daar moet hij zich niet mee bezig houden."

    nou wat vinden jullie ervan

    Wat een gek wijf. Als hij een vriendin heeft en gelukkig is then what's the fucking problem?


    s[he] be[lie]ve[d]

    Arme jongen.


    SLOAN.

    Ik houd me niet zo bezig met Just-in Bieber, maar het is best wel geflipt van die mama. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Ik houd me niet zo bezig met Just-in Bieber, maar het is best wel geflipt van die mama. (krul)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Arme Justin, zeg. En geflipte moeder .__.


    You move me ......... Kurt

    Pattie kan gelijk hebben, maar het is wel zielig voor Justin.
    Hij moet toch ook gelukkig zijn?


    Neem risico's

    Die moeder is echt geweldig gewoon. Hoe geweldig ik Justin trouwens vindt, vind ik het wel een beetje naar zijn koppie stijgen.

    Meth schreef:
    Wat een gek wijf. Als hij een vriendin heeft en gelukkig is then what's the fucking problem?


    Hope goes lost but never dies.

    Hmmzz. Justin Bieber. Altijd Justin Bieber!


    Everything is worse without music.

    ge-ni-aal

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 22:18 ]


    ars moriendi

    sevani schreef:
    Ik houd me niet zo bezig met Just-in Bieber, maar het is best wel geflipt van die mama. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Geweldig xD


    Life is hard and then we die

    sevani schreef:
    Ik houd me niet zo bezig met Just-in Bieber, maar het is best wel geflipt van die mama. (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik denk dat ze ergens wel gelijk heeft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meth schreef:
    Wat een gek wijf. Als hij een vriendin heeft en gelukkig is then what's the fucking problem?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.