• Beste jongetjes en meisjes, om gelijk even het een en ander duidelijk te maken;
    Nou, degene die al in het topic van Jacksessed hebben kunnen meegenieten denken nu vast dat ik ineens berucht ben of dat ik een achterlijk arrogant, irritant en egoïstisch kind ben. Dat mag je zelf weten want ieder heeft zo zijn eigen mening. Nu wil ik er toch even bij zeggen dat als ik aankomende tijd iets kwetsend zeg, neem het níét al te serieus. Al is dat natuurlijk moeilijk als ik je mogelijk gekwetst heb. Anyways, met mij gaat het de laatste tijd ook niet goed máár ik word er al aangeholpen maar voorlopig helpt het nog niet veel. Dus daar kan het ook aan liggen ipv mij ineens als berucht te bestempelen terwijl je me waarschijnlijk ook wel van een andere kant kent. Anyways, ik ga mijn mening niet veranderen van het topic van Jacksessed, want ik heb nog steeds hetzelfde standpunt en dat zal ook wel zo blijven. Dus beter gaat nu niet iedereen op mij afstormen en mij kleineren terwijl ik zelf ook wel weet dat ik niet altijd even vriendelijk ben.

    poseidon heeft geen zin in bijdehante opmerkingen atm, en dit moet je niet vergelijken of het topic van beroemd-berucht-bekend erbij halen. Even voor de duidelijkheid.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:32 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Toch vind ik de drama onmogelijk irritant, net zoals Poseidon zegt. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Toch vind ik de drama onmogelijk irritant, net zoals Poseidon zegt. (:

    En dat probeerde ik dus duidelijk te maken met aanstellen.


    your eyes are like stars in the night.

    Anyways, slaap lekker schaapjes. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Slaap lekker!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet dat je heel erg gezellig, lief en aardig kan zijn (: -voornamelijk uit sommige Topics heb ik deze conclussie getrokken-. Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat en je ook wat beter gaat voelen! (flower)

    Sweet dreams!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nighty night !


    Life is a beautiful struggle

    Ik zal het in m'n achterhoofd houden en natuurlijk hoop ik dat je je snel weer beter voelt (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ...
    Ja


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hhah oke, en dit is dan geen aanstellerij, of wat? (:

    Anyways, veel succes met uit jouw problemen te geraken! (maar dat is nog altijd geen reden om bot te doen tegen anderen, je kan je mening ook op een iets vriendelijkere manier duidelijk maken)


    Get outta my head!

    Veel beterschap.

    Oke ( niet aanvallend) maar misschien beter dat bijde topics gewoon gesloten worden? Om arrogante en gemene opmerkingen te laten waaien? Aangezien hier een ruzie topic van gemaakt word.


    Some angels have no wings.

    Spero schreef:
    Ik zal het in m'n achterhoofd houden en natuurlijk hoop ik dat je je snel weer beter voelt (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Hiphopqueen schreef:
    Veel beterschap.

    Oke ( niet aanvallend) maar misschien beter dat bijde topics gewoon gesloten worden? Om arrogante en gemene opmerkingen te laten waaien? Aangezien hier een ruzie topic van gemaakt word.

    Nou, ik vind het belangrijk dat mensen dit van me weten anders kunnen er juist grote ruzie's ontstaan.

    @reloaded;
    En hoezo zou ik me hierbij aanstellen? Zeker dat ik nu een hoop groter zeg dan dat het is. Geloof me, nee.


    your eyes are like stars in the night.

    Iedereen heeft zijn eigen mening, en misschien moeten mensen eens beginnen met respecteren. Trek je er niets van aan joh, (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Geen idee waar dit over gaat, maar ehm okee.


    -

    Ability schreef:
    Iedereen heeft zijn eigen mening, en misschien moeten mensen eens beginnen met respecteren. Trek je er niets van aan joh, (:

    Geloof me, doe ik al.(cat)


    your eyes are like stars in the night.