• Het was zoooo ongelofelijk gaaf!
    Zoals jullie misschien wel weten ben ik maandag 17 geworden, en ik heb een traditie gezet met twee vrienden dat we het elk jaar met z'n drieën vieren. Inclusief fotoshoot, inkopen doen, gekkigheid, opzetten van het feest etc.
    Het thema was dus hippie. Wij waren in ieder geval alle drie als hippie, gewoon om het goede voorbeeld te geven. We hadden niet echt gedacht dat er heel veel mensen als hippie zouden komen, maar daarin hadden we ons echt vergist! Er waren ongeveer 50 mensen, en minstens 30 daarvan waren als hippie verkleed! Het was echt zo leuk dat mensen zoveel moeite hadden gedaan :D
    Nou, de eerste gasten waren natuurlijk Nikki, Sebas & Krull. Die zouden namelijk eerder komen. Toen ze er waren ging Krull bloemetjes op mijn nagels lakken. Maar ze waren nog niet helemaal gedroogd toen ik een grote groep mensen van het winkelcentrum moest plukken. Dus helaas waren ze een beetje uitgelopen :( Bij het winkelcentrum begon het met een paar mensen, maar toen we eenmaal naar huis liepen, liepen er echt 20 à 25 mensen achter me aan, en maar één daarvan kende ik niet xD!
    Eenmaal terug bij mij thuis kreeg ik een halve zenuwinzinking XD Zooooooveel mensen. Ik wist niet dat het getal 50 zoveel mensen inhield :P En ik heb ook heeel veel kadootjes gekregen <3 Van Nikki&Krull heb ik de debuutCD van Only Seven Left gekregen, en van Sebas heb ik de CD van Ke$ha gekregen :D Echt super leuke kadootjes! Ook heb ik in totaal €55 gekregen, een aantal bananenkadootjes, een nutteloos boek die toch wel nuttig is, een entertainment bon, en heleboel klein, schattige kadootjes, een sudoku wc-rol etc. etc. En ohja, ook nog een bot en hondenworstjes, omdat ik op dierendag ben geboren :P Echt ik voelde me zo verwend, haha. En de feestjes zijn nog niet voorbij :P
    En het feest was echt zo gezellig! Je kon op het dakterras zitten, in de tuin bij de vuurkorf, in de woonkamer, in mijn kamer & in mijn broertje's kamer bij de x-box. Was wel nodig met zoveel mensen :P Er was vet coole muziek & op een gegeven moment zat bijna iedereen op het dakterras, omdat ze gingen weerwolven :P Ik kon alleen niet meedoen, want m'n pa was toen net even weg, en ik moest wel op het huis blijven letten.
    Verder werd er bij de vuurkorf op een gitaar gepingeld, waren er een paar liefdesdrama's aan de gang (of eentje maar..) & natuurlijk; een kotser. Dat heeft mijn papa echt heel netjes afgehandeld. Ik ben echt super blij met mijn papa :)
    Om half 2 moest ik eigenlijk iedereen eruit schoppen. Ik zakte bijna door mijn benen heen van al het gestaan. Uiteindelijk waren ze rond 2 uur wel allemaal weg. Er bleven 4 mensen slapen, waaronder Krull. En mijn zusje besloot om ook bij ons in de kamer te slapen. Vanmorgen rondom half 10/10 uur wakker. Ontbeten, alles een beetje opgeruimd. Om half 1 Krull op de trein gezet. Daarna nog opgeruimd met Renée & Jelle.

    Het was echt geweldig <3


    Life is hard and then we die

    Oh, dat klinkt echt heel gezellig! Mooi dat het zo leuk was! (:

    Ik ben kapot.
    En het was leeeeuk.

    Mooi dat het zo leuk was, klinkt ook vet gezellig! :D


    dream, dare, fly!

    Oe Hippiefeesteje ^^ Dat klinkt al ontzettend leuk!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het klinkt echt super gezellig. Super, dat het zo Leuk was.


    Everything is worse without music.

    Waarom mocht ik niet komen? (huil)

    Nah, just kidding. Klinkt geweldig!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bigfoot schreef:
    Oh, dat klinkt echt heel gezellig! Mooi dat het zo leuk was! (:


    "I shut my eyes in order to see.'