• Wat zouden jullie er van vinden als je net als een story maken poll maken quiz maken ook op die manier een wedstrijd kan maken en dat er dan een nieuw stuk op quizlet komt waar alle wedstrijden staan die lopen. Zodat je in een keer kan zien of je er nog leuke wedstrijden bij vind staan zodat je mee kan doen.


    love my friends

    Hmmm.. ja het lijkt me wel wat.


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ik ben voor (nerd)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, zou wel kunnen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik ben voor:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    thx voor jullie reacties maarre hoe zouden we dit uit kunnen voeren moet ik ff een berichtje sturen aan de crew ofzo?


    love my friends

    Ik ben ook voor!

    Misschien idd een berichtje maken naar een mod ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    Ik ben ook voor!

    Misschien idd een berichtje maken naar een mod ?

    Ik denk niet dat dat de taak is van de mods, je kunt beter Rutger zelf contacteren. Of niet? :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hmm, dat lijkt me dan ook slimmer ja.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké ik moest ff paar keer overlezen xd maar lijkt me wel handig inderdaad
    maar dat er ook aparte kolommen is ofzow van wedstrijd inschrijven / bezig en afgelopen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Oké ik moest ff paar keer overlezen xd maar lijkt me wel handig inderdaad
    maar dat er ook aparte kolommen is ofzow van wedstrijd inschrijven / bezig en afgelopen


    Ja dat was ook het ding dat ik bedoelde dat ook die wedstrijden wat over zichtelijker worden.
    Dus ik moet een berichtje naar Rutger sturen?


    love my friends

    Het zou wel handig zijn ja ^-^