• Een klasgenoot vertelde mij iets over een horror film dat ook écht is gebeurt. -ik en een ander klasgenootje zijn helemaal in de horror sfeer-
    Het gaat over een huis met geesten en demonen. Een meisje is bezeten ofzo, alleen ik weet niet hoe die heet. Ik dacht dat twee mensen in een spookhuis gingen zitten toch?
    Begrijp je me?
    Echt heel erg bedankt als je me kan helpen. -het was volgens mij ook een keer op tv-

I'm the Lizard King, I can do anything!

Paranormal Activity? Maar die is niet echt gebeurt volgens mij.

Let us die young or let us live forever.

Jaa die zocht ik :D Heel erg bedankt

I'm the Lizard King, I can do anything!

Graag gedaan (;

Let us die young or let us live forever.

Rose Red ? Kan ook alleen dat huis leeft en daar verdwijnen vrouwen en mannen worden op een gruwelijke manier vermoord. En daar zijn ook geesten..
    Rose Red misschien ditte..

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Ik zoek nog super enge films !
    Weten jullie er een paar ?

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

TrueLove schreef:
    Ik zoek nog super enge films !
    Weten jullie er een paar ?

The Hills Have Eyes ? ;d

None but ourselves can free our minds.

GOTCHAx schreef:

Idd, ik heb hem gezien en ben heel snel bang, maar alleen het einde vond ik echt eng, maar dat was meer omdat ik schrok ;D.

Maar het is best wel een goede film hoor en misschien vind jij hem wél eng, dat verschilt van persoon tot persoon he. :9~

[ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 9:47 ]

None but ourselves can free our minds.

GOTCHAx schreef:

die avond toen ik die film keek gebeurde er die nacht ook veel, denk maar niet dat ik mijn ogen meer dan 1 minuut dicht kon doen !

Life is a beautiful struggle

An American Haunting? Dat is de enige zaak in de Amerikaanse geschiedenis die veel gedocumenteerd is en waarbij een man om het leven is gekomen ook.

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Paranormal Activity is niet waargebeurd. (:

If we had not a soul, music would have created it.

Apocalyps schreef:
    Paranormal Activity is niet waargebeurd. (:

jawel toch ? ;$

Resume schreef:
    (...)
    jawel toch ? ;$

Nee, ze laten dat wel uitschijnen, maar het is nooit echt gebeurd. Ze hebben het gewoon in een documentaire-achtig-genre gemaakt, dat maaktk het gewoon enger.

If we had not a soul, music would have created it.

Resume schreef:
    (...)
    jawel toch ? ;$

Nee, die is zo fake als maar kan. Daarom denk ik echt dat je an American Haunting bedoeld, omdat die wel erkent wordt als waargebeurd.

Based on the true events of the only case in US History where a spirit caused the death of a man.

Trailer.

Apocalyps schreef:
    (...)

Nee, ze laten dat wel uitschijnen, maar het is nooit echt gebeurd. Ze hebben het gewoon in een documentaire-achtig-genre gemaakt, dat maaktk het gewoon enger.

het blijft een geweldige film. (:

Resume schreef:
    (...)
    het blijft een geweldige film. (:

Ik vond hem niet erg interessant. M'n vriend verstopte zich onder de deken toen we gingen kijken -mehehe:')-, maar ik heb gewoon gekeken. Vond het eerder grappig dan eng. -Ben dan ook gek op thrillers, hoe enger (niet bloederig, enger) hoe beter.- :9~