• Ik maak nog een Twilight verhaal, en heb mensen nodig voor in mijn army (duivel)
    Iemand interesse? :Y)

    Naam vampier:
    Leeftijd (echte en de leeftijd waarop persoon is gebeten):
    Gave:
    Karakter:
    Foto:
    Dank u

    De story
    Je kan je nog steeds aanmelden _O_

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 12:46 ]


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Naam vampier: Sarita
    Leeftijd (echte en de leeftijd waarop persoon is gebeten): echte: 20 gebten: 15
    Gave: Sarita kan andere gevanes na doen
    Karakter: Sarita is bijdehand en eigenwijs. Ze wilt altijd haar eigen zin hebben en is ook heel goed in mensen om praten. Toch staat ze altijd klaar voor haar vrienden en vind ze dat zij haar vrienden moet beschermen. Daardoor komt ze ook altijd in problemen. Sarita is ook heel bijdehand en eigenwijs.
    Foto: klikbaar


    graag melden als je storie online kom


    "Ignite, my love. Ignite."

    oke

    dan

    Naam vampier: Billie
    Leeftijd (echte en de leeftijd waarop persoon is gebeten): 22 jaar gebeten op zijn 20e
    Gave: kan zo mooi zingen idreen die geen vampier is gaat nock oud
    Karakter: elmo achtig is versrikkelijk lenig veder vint vaak moeilijk wat hij is. wort snel boos dan is hij behoorlijk agressief. maar kalmeert redelijk snel behalven als imand hem mof noemt of zijn vrienden of familie dan is hij niet te kalmeeren (hij komt uit duitsland)
    Foto: http://www.quizlet.nl/images/2010/40/hqiayvqwbcdlhuj.jpg

    graag gedaan

    hoop[ dat je er iets mee kunt

    ps

    mijn naam is billiexD


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Naam vampier: Elena Jane Rose
    Leeftijd: 28 ze is gebeten op de dag voordat ze 17 werd.
    Gave: Ze kan haar eigen werkelijkheid creëren en heeft daardoor de gave gekregen mensen te misleiden en ze dingen te laten zien die in werkelijkheid heel anders zin.
    Karakter: Elena is wijs en slim,ze volgt haar eigen pad en zorgt graag voor andere. Ze komt uit een gezin waar iedereen erg belangrijk was voor elkaar. ze wil graag bij haar familie terug zijn en ook dat alles weer word zoals het ooit was.
    Foto:klik
    ik kan nog meer foto's zoeken zelfs met rode ogen.

    naam vamier: Lauren
    leeftijd: voor eeuwig 14, maar nu al 36
    gave: ze is telekynetisch (kan dus mensen of dingen met haar hoofd verplaatsen)
    karakter: ze ziet er lief en schattig uit, maar laat je niet misleiden: ze heeft pit en luistert bijna naar niemand. ze houdt van punk en rock en is anarchist in hart en nieren. ze is eigenlijk enkel zo omdat ze bang is dat iemand haar gaat kwetsen, maar daar geeft ze niet meer om: ze is een cynische en sarcastische vampier met humor
    uiterlijk: klein, halflange bruine krulletjes, meestal rock outfits, halfgrote ogen, zwart met een rood randje (beetj zoals eclipse logo), lenig


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Naam vampier: Nicky
    Leeftijd (echte en de leeftijd waarop persoon is gebeten): 19 gebeten 17
    Gave: Kan haar gedachte laten horen aan mensen
    Karakter: Nicky is altijd erg vrolijk, ze heeft een droge humor die niet veel mensen snappen. Ze houd van muziek. Als ze met anderen is kan ze erg hyper zijn maar als ze alleen is is ze soms een beetje mensenschuw.
    Nicky houd van sieraden en kleurrijke kleren
    foto: Tadaa :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Naam vampier:Jayline
    Leeftijd:echte leeftijd:30 leeftijd gebeten:17
    Gave:Jayline kan mensen verlammen met haar blik.
    Karakter:Jayline is een jaloers iemand met een vleugje arrogantie. Ze weet dat ze knap is, en steekt dat niet onder stoelen of banken. Jayline is erg beschermend over de mensen op wie ze dol is, en gaat voor haar vrienden door een vuur. Ze heeft een hekel aan uitslovers en nerdjes. Als Jayline verliefd wordt op iemand, is het meestal iemand met een groot macho gedrag of gewoon op de verkeerde persoon. Ze is dol op lachen en grappen uithalen, maar toch kan ze erg serieus zijn als het moet.
    Foto:Klikken die handel



    laat me weten als de storie er is, dan ga ik hem lezen ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:32 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dankje! :D


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    ik weet niet of je nog nodig heb maar...

    Naam vampier: maarten
    Leeftijd (echte en de leeftijd waarop persoon is gebeten): echte leeftijd 90 leeftijd gebeten 14
    Gave: maarten kan de tijd stil laten staan en de tijd vooruit zetten.
    Karakter: vriendelijk maar toch erg macho. maarten weet dat hij er als vampier erg knap uitziet maar ook erg knap was als mens hij maakt er zeer graag gebruik van.
    Foto:kijk maar welke van de twee je het mooist vind

    ik wist niet zeker of je ook mannen in je verhaal wilt

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 10:01 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    nog meer nodig?
    Naam vampier: Lucy
    Leeftijd (echte en de leeftijd waarop persoon is gebeten): echte: 20 gebeten: 15
    Gave: Lucy kan rommelen met de gevoelens van mensen. (bijv. iemand een ander laten haten)
    Karakter: Zelfverzekerd, wantrouwend, vriendelijk en is snel verliefd.
    Foto: klikkie


    You are beautiful, you are love.

    Essence schreef:
    nog meer nodig?


    Meer is altijd welkom :)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ik ga het zeker lezen. Wil je vertellen waar het precies over gaat?

    Nog steeds vampieren nodig?


    Never wait for perfection, just make it.

    Naam vampier: Saphira "Jolain Roselyn" McKane
    Leeftijd: 20 jaar, op haar 16de gebeten.
    Gave: Verleden herzien.
    Karakter: Spontaan, behulpzaam, betrouwbaar, nieuwsgierig, chaotisch.
    Foto:
    klik




    extra foto's
    klik
    klik 2
    klik3

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 18:40 ]

    Genisis schreef:
    Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ik ga het zeker lezen. Wil je vertellen waar het precies over gaat?

    Pff... Dat is altijd het moeilijke aan mijn verhalen... Ze zijn zo moeilijk samen te vatten :$
    Ik probeer wel wat ^^
    Het gaat over Saree die in een newborn army zit. Ze worden op een dag samen gevoegd, iedereen denkt dat het dan goed komt. Maar dat komt het niet. Ze moeten binnenkort ook worden opgeruimd daar problemen met moorden etc. En dan ontmoet ze iemand (A)

    Patos schreef:
    Nog steeds vampieren nodig?

    Ja sure, altijd handig ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 19:46 ]


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Naam vampier: Hannah Road
    Leeftijd: echte= 16 en de leeftijd waarop persoon is gebeten= 15
    Gave: Ze kan zonder een persoon te kennen zijn karakter weten en hoe die gene is.
    Karakter: Altijd vrolijk en vaak hyper, soms een beetje te!!! ook kan ze erg eigenwijs zijn als ze vind dat ze gelijk heeft. Verder staat ze altijd voor haar vrienden klaar. Door haar gave is doet ze soms wat onaardig tegen bepaalde mensen
    Foto:http://www.nerdyshirts.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/1/5/15yogirl_female_product.jpg

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 16:37 ]


    When you believe your dreams come true