• Nou,
    ik kom dus heel vrolijk naar beneden, staat ons mam te koken. Dus ik denk, ik ben aardig, ik dek de tafel even op dus ik leg dat tafelkleed over de tafel net als ik gewend ben en we altijd zo doen.
    Flipt ze ineens uit en zegt ze "der ligt al een tafelkleed op"! Ik zit echt van "wtf, normaal doen we daar altijd dit tafelkleed overheen" O_o Begint ze me daarna helemaal uit te zeiken dat ik dom ben en uit mijn doppen moet kijken en "dat ik niet de hele tijd aan dat klote voetbal moet denken". O_O Nou, dat moet je niet tegen mij zeggen, dus ik roep terug dat ze normaal moet doen. Stuurt ze me daarna ineens weg. O_O
    En nou zit ik hier op mijn kamer, chocolade pepernoten te bunkeren die ik hier gelukkig had liggen.

    Grrrmblm moeders.. :@

    EDIT: Ik ben toch naar beneden gegaan, en mijn moeder heeft sorry gezegd dat ze zo uitviel en mijn eten opgewarmt. _O_ Kuytie always wins. (cool)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 0:28 ]


    ars moriendi

    Nogal overdreven van je moeder.. 0.o


    --

    zo is mijn moeder dus ook...


    My heart is yours and so am I

    Highlights schreef:
    Nogal overdreven van je moeder.. 0.o

    Klopt, ongesteld ofzo? O_o


    ars moriendi

    Oeh, mijn moeder zou me dankbaar zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    oke, wtf?
    Wel raar hoor, jij deed alleen maar aardig.
    PFF ;S

    Iid nogal een beetje overdreven....


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wow, rustig aan moeder van Kuyt. Ik zeg altijd: 'Mam, denk aan je bloeddruk!'. Vind ze niet leuk. Gnegne.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Wow, rustig aan moeder van Kuyt. Ik zeg altijd: 'Mam, denk aan je bloeddruk!'. Vind ze niet leuk. Gnegne.

    Gheheh, ik vraag of ze in de overgang is. Vind ze óók nie tleuk.


    ars moriendi

    Prosecco schreef:
    Wow, rustig aan moeder van Kuyt. Ik zeg altijd: 'Mam, denk aan je bloeddruk!'. Vind ze niet leuk. Gnegne.


    - plat :'D

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 18:50 ]


    --

    Jeetje. Zo had ze echt niet hoeven reageren. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo reageert mijn vader ook altijd. Die flipt 'em echt om de kleinste dingen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ah joh, d'r zal d'r wel wat dwarszitten waardoor jij net op het verkeerde moment je ding deed. Zo is mijne soms ook en meestal zit haar dan inderdaad iets dwars, of moet ze ongesteld worden of w/e.
    Trekt wel bij. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Highlights schreef:
    Nogal overdreven van je moeder.. 0.o


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    mijn moeder ligt dan in een duik. :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heatherfield schreef:
    Zo reageert mijn vader ook altijd. Die flipt 'em echt om de kleinste dingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.