• Mijn kamer heeft een dakkapel. En die wordt nu opnieuw bedekt. Dus die bouwvakers kijken de hele tijd mijn kamer in. Dus ik heb geen privacy. En ik heb net zoveel zin om keihard mee te gaan zingen. Gelukkig ga ik zo inkopen doen voor Berlijn, en dan winkelen. En dan zijn ze vast weg als ik terug kom.

    Kunnen jullie je daar ook zo aan irriteren?

    Edit;
    Jakkes ze maken vetvlekken op mijn ruit-.-'

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 11:29 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ook, met de glazenwasser of ook met bouwvakkers of gewoon mensen uit het huis aan de overkant, daarom als ik op mijn kamer ben, zijn bijna altijd de gordijnen dicht xD En als ik wegga, doe ik ze pas weer open.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik werd laatst wakker, keek de glazenwasser tussen een kiertje gordijnen heen. Ik schrok me rot man!
    Het is inderdaad heel vervelend, ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je zo weggaat XD

    echt hé. Ik vind da altij zo vervelend...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oew, dat zou ik ook niet geweldig vinden. ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gordijnen dichtdoen? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stiekem lijkt me dat wel grappig. ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heatherfield schreef:
    Gordijnen dichtdoen? :Y)


    Everything is worse without music.

    Ja, daar zou ik me ook aan irriteren.

    ik heb een groote ram in mij kammer. iedereen kan zooo naar binnen kijken (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat zou ik dus absoluut niet willen.(cat)


    effort never betrays you

    Jaa, toen ik een raam in mijn kamer kreeg waren die mensen dus constant in mijn kamer zelf :') Ik kon er zelf niet eens meer in.


    -

    Je moet een a3-tje ophangen aan je raam, waarop staat: KIJK NAAR BINNEN EN JE GAAT DOOD.


    Never wait for perfection, just make it.