• De stelling van vandaag luidt:
    Al die natuur, dier en mensen-hulpfondsen zijn grote geldzakkenrollerij. Er word nergens vermeld welk percentage van je donatie waarheen gaat. Het zou verplicht moeten worden dat ze vermelden waar je geld précies heen gaat.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens.


    Life is hard and then we die

    Het is niet altijd geldwolverij volgens mij, maar mensen zouden wel sneller geld geven als ze wisten waar hun geld inderdaad precies heengaat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eenser dan eens!(origineel hé? xD) en die stelling is inderdaad lang xD


    Sup n_n

    Oneens, veel stichtingen doen het wel eerlijk, maar een enkeling ook niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het is inderdaad wel goed dat ze vermelden wat er precies met het geld gedaan wordt. Maar ik ben het er niet mee eens dat het zakkenrollerij is.

    Dutchess schreef:
    Echt wel. Laat maar eens zien wat ze ermee doen, behalve honderdduizenden nieuwe foldertjes en brochures en troep maken en reclamespotjes uitzenden!


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Kikkeli schreef:
    Eens.


    effort never betrays you

    Eigenlijk wel.


    wth.

    Eens


    -

    Eens ='D

    Als iedereen nu eens aan mij geld doneert gaat het geld meteen naar het 'LIEN WILT EEN NIEUWE GITAAR MAAR IS BLUT' Fonds


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    eens gaat dat geld niet gewoon naar de bazen van de fonsen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kikkeli schreef:
    Eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het wordt behoorlijk vaak vermeld hoor.
    En nee het is geen zakkerollerij zonder tal van die hulporganistatie zouden er al veel diersoorten uitgestorven zijn en zouden duizende mensen gestorven zijn die nu nog leven en nog zo veel meer


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Oneens over het eerste,wat slaat dat op? Eens met het 2de, wat trouwens ook wel word gedaan hoor.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 16:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall