• Oké zo mag ik het niet noemen.

    Er komen namelijk twee Roemenen tien dagen bij ons in huis, Julian en Alexandra. Ik ken alleen Julian, maar die ken ik al bijna mijn hele leven. We hebben met hem samen een eigen camping en pension en we gaan daar best wel vaak heen, hij gaat in de zomer met Alexandra trouwen en dan gaan we daar heen.
    Maar het komt er dus op neer dat ik tien dagen mijn kamer uit, dan slaap ik bij mama. Opzich vind ik het niet zo erg, maar al mijn spullen staan nu op elkaar en daar gaat mijn privacy. Haha, maar als beloning krijg ik net zoals vorig jaar een concert cadeau. Vorig jaar was Julian hier namelijk ook en mocht ik naar Tokio hotel, ik moet nog wat kiezen maar daar moet ik een keer goed overna denken (:

    Dat wilde ik gewoon even meedelen. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou dat dus echt niet willen he, mijn kamer aan iemand afgeven :Y) Ook niet voor een concertkaartje :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Ik zou dat dus echt niet willen he, mijn kamer aan iemand afgeven :Y) Ook niet voor een concertkaartje :'D


    Ik zit er niet zo mee (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heatherfield schreef:
    Ik zou dat dus echt niet willen he, mijn kamer aan iemand afgeven :Y) Ook niet voor een concertkaartje :'D


    Life is a beautiful struggle

    Tjah, privicy gaat wel naar de knoppe maar ik zou et wel doen :')

    Heatherfield schreef:
    Ik zou dat dus echt niet willen he, mijn kamer aan iemand afgeven :Y) Ook niet voor een concertkaartje :'D


    Wat had ik anders moeten doen? 'Ze zoeken maar een hotel?', het zijn wel vrienden van ons (cat), haha


    Big girls cry when their hearts are breaking