• Dude, ik ben allergisch. Niet normaal meer en al helemaal niet grappig. Deze week moet ik 45 uur stage lopen in een bloemenzaak, heel leuk. Alleen ik ben allergisch voor een of andere plant schijnbaar. Mijn hoofd is drie keer zo bol als dat ie hoort te zijn, heel mijn lichaam lijkt weg te branden en dan heb je nog die benauwdheid + Overal lelijke bulten.
    Wie is er ook allergisch?

Ik ben gemeen xoxo

OHMYCULLEN schreef:
    Niet dat ik weet...

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ik ben allergisch aan katten en aan honden. Maar bij katten is het erger!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Zover ik weet ben ik nu nergens meer allergisch voor. Als baby was ik wel allergisch voor peer, dan zwol ik echt op. Daarom hou ik nu nog steeds niet echt van peer.

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

Ik ben wel allergisch. Je moet naar de apotheek en iets zoals cetricine kopen. Dat helpt binnen 24 uur tegen allergische reacties. En blijven slikken zolang je er stage loopt.

Your make-up is terrible

Ik ben allergisch voor gist, kan het wel eten enzo..maar als ik bijvoorbeeld bij een bakkerij zou werken kun je me oprapen.

Verder ben ik nergens allergisch voor, terwijl ze het wel verwachten met mijn bronchitis- astma.. :z

La credenza è una medicina contro il timore

Ik heb hooikoorts, heel irritant.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Bepaalde kleurstoffen en Nikkel.

de zon...vroeger was het erger...kreeg ik best veel bultjes op mijn armen...nu bijna niet meer....

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Hooikoorts, pitvruchten, wasverzachter en huismijt. En van sommige katten en honden ook.