• Het quoten hier op Q?
    > Zonder erop te reageren. Gewoon een quote, niets bijvoegen.

    ~Omdat ik me dat afvroeg (':~

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 15:58 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    PUKKELxDING schreef:
    Handig. En ik voel me meestal pro als iemand dat doet bij mijn opmerking, geen idee waarom xD


    All this dampness is damp.

    Slime schreef:
    Soms dan heeft iemand het precies zo verwoord als hoe jij 't wilde zeggen :'D Dus waarom zou je dan niet quoten? x) Ik vind 't wel handig.


    mee eens.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Slime schreef:
    Soms dan heeft iemand het precies zo verwoord als hoe jij 't wilde zeggen :'D Dus waarom zou je dan niet quoten? x) Ik vind 't wel handig.


    Some people make the world special just by being in it

    Het is wel handig als iemand precies hetzelfde over iets denkt als ik, dan quote ik gewoon.

    Slime schreef:
    Soms dan heeft iemand het precies zo verwoord als hoe jij 't wilde zeggen :'D Dus waarom zou je dan niet quoten? x) Ik vind 't wel handig.


    same here

    ontopic: ik zet er meestal same here bij of that makes two of us ofzoiets in die aard dan is het niet zo leeg. (:


    Change, the only good thing in this world.

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als iemand voor me de woorden uit me mond haalt. Jep, dan is het ontzettend handig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het kan wel handig zijn, maar het liefst zet ik toch iets in m'n eigen woorden.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D

    Ik ben fout bezig in een topic dat gaat over het quoten en niks toevoegen, niet?


    You move me ......... Kurt

    Slecht, tenzij je reactie over het hoofd gelezen wordt. ;)


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    Edit: Het is toch niet helemaal waar wat ik zeg, aangezien je in een discussie het eens kunt zijn met je voorganger, en diens post zou kunnen quoten zonder enkele toevoeging. Naar mijn mening kun je dan toch beter zeggen:

    Ik ben het helemaal eens met "naam", hier heb ik niets meer aan toe te voegen.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jaa.


    TINKYWINKY<'3 DIPSY<'3 LALA<'3 POOO<'3333

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.