• Voor degene die een hele tijd onder de grond hebben geleefd:
    There For Tomorrow is een succesvolle&opkomende band uit Orlando, FL en 19 oktober komt een nieuw album van ze uit, genaamd RE:Creations.
    Het zal een Remix EP worden die geproduced is door de zanger/gitarist Maika Maile zelf en het is anders dan alle andere nummers die ze hebben. Zeker het luisteren waard dus! :D
    Voor een voorproefje (het nummer RE:Stories is gisteren net online gezet) moet je hier (klik!) kijken. (:
    Help alsjeblieft mee om dit album bekender te maken onder de Nederlanders zodat ze meer fans hier in NL krijgen. Maar ook in België natuurlijk!
    Volg Belgium For Tomorrow, Holland For Tomorrow en Europe For Tomorrow op twitter en blijf op de hoogte! (:
    Bedankt voor het lezen/helpen. <3

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 14:30 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Turn schreef:
    Dan heb ik zeker onder de grond geleefd?(cat)


    Ik ook. En ik blijf daar liever ook nog even zitten. Vind het niet echt leuk.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Ik ook. En ik blijf daar liever ook nog even zitten. Vind het niet echt leuk.


    Heb je hun andere albums ook gecheckt? (:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Zij zijn geweldig. _O_

    Bigfoot schreef:
    Zij zijn geweldig. _O_


    Amen to that!


    This is how we like to do it in the murder scene.

    AtTheDisco schreef:
    Hun zijn leuk. <3


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    (...)


    Yay! : D


    This is how we like to do it in the murder scene.

    LIGHTS schreef:
    (...)

    Heb je hun andere albums ook gecheckt? (:


    Geen idee ik heb een 10tal filmpjes beluisterd op Youtube. En ik kan nou niet zeggen dat ik ze zo geweldig vind. Maar daarom kan jij ze wel leuk vinden natuurlijk :Y)

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Geen idee ik heb een 10tal filmpjes beluisterd op Youtube. En ik kan nou niet zeggen dat ik ze zo geweldig vind. Maar daarom kan jij ze wel leuk vinden natuurlijk :Y)


    Hahah, het is okay! Jammer tho. (:


    This is how we like to do it in the murder scene.