• Enora leid een vrij rustig leven met haar ouders en jongere broertje. Ze is zeventien jaar, gaat naar school en heeft een baantje bij de lokale supermarkt in haar vrije tijd. Veel vrienden heeft ze niet, maar degene die ze heeft koestert ze en zijn haar dierbaar.
    Door dit alles lijkt ze een perfect leventje te leiden ... tot op de dag dat ze verliefd wordt en van een vrolijk en vrij meisje veranderd in een slaaf, met geen enkele rechten of mogelijkheid iets te doen zonder de toestemming van haar Meester.


    Het verhaal is hier te vinden.

    Ik waarschuw wel dat dit een vrij heftig verhaal kan worden (in sommige delen), op seksueel gebied, geweld, enzovoorts. Houd hier dus rekening mee als je aan het verhaal gaat beginnen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 22:34 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    haha, ik denk dat iedereen je story wel heeft opgemerkt, je staat al 3 dagen op 1.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    haha, ik denk dat iedereen je story wel heeft opgemerkt, je staat al 3 dagen op 1.


    Ja, maar het is meer voor mezelf. Ik probeer altijd m'n verhalen bij te houden, zodat ik over een tijdje een mooi overzicht ervan heb. Alleen vergeet ik het meestal na een deel of 20 ofzo alweer te doen. :'D

    En best erg inderdaad ... x.x
    Maar I love it. <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell