• Ja, ik zit al een tijdje te denken. Wat vinden jullie ervan als ik een story zou maken over problemen? En dan niet een verzonnen verhaal, maar echt problemen van de users hier op Quizlet.
    Je kunt het vergelijken met die columns in de Girlz of Hitkrant enz.

    Dus dat je bijvoorbeeld raad kunt vragen (al is het forum daarvoor, maar als je met prive redenen zit, kun je het naar mij in een pb sturen en je naam zal niet genoemd worden) Of als je je verhaal gewoon kwijt wilt, wat heftig is en je er over wilt praten. Dan kunnen dus de andere mensen hier op Quizlet ook op reageren en je krijgt dus een stukje in mijn story.


    Dus doen of niet doen? Suggesties zijn welkom ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als jij mensen advies begint te geven, is het verboden. Verhalen posten is oké, maar advies geven is absoluut niet toegestaan. ^^


    Let the Night embrace you

    Hoezo is dat verboden? vraag ik me af.


    SLOAN.

    Solita schreef:
    Als jij mensen advies begint te geven, is het verboden. Verhalen posten is oké, maar advies geven is absoluut niet toegestaan. ^^

    Hoezo niet?


    Ik ben gemeen xoxo

    Solita schreef:
    Als jij mensen advies begint te geven, is het verboden. Verhalen posten is oké, maar advies geven is absoluut niet toegestaan. ^^


    Dat is het niet helemaal. Users kunnen advies geven, of zeggen wat ze ervan vinden. Maar dan op verhalen zeg maar, ik weet niet of je het kent, maar in de girlz staat altijd zo'n: Mijn story. Zo'n verhaal achtig iets wil ik dus ook op quizlet gaan doen. Dat mensen hun verhaal kwijt kunnen en des noods anoniem.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stijltang schreef:
    Hoezo is dat verboden? vraag ik me af.

    Dat is eigenlijk omdat Quizlet dan aansprakelijk wordt gesteld, als dit advies word opgevolgt en er gebeurd iets ergs. Daardoor kan Quizlet zelfs van internet worden gehaald. Dus daarom is het, -neem ik aan-.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat is eigenlijk omdat Quizlet dan aansprakelijk wordt gesteld, als dit advies word opgevolgt en er gebeurd iets ergs. Daardoor kan Quizlet zelfs van internet worden gehaald. Dus daarom is het, -neem ik aan-.


    En waarschijnlijk ook omdat er anders weer zo'n ruzie op Quizlet aan de gang komt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga het niet doen, er zitten te veel nadelen aan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zal ik hier dan maar een slotje op doen? (:


    "I shut my eyes in order to see.'