• best grappig vandaag. ik had het met een paar vriendinnen over een aantal blunders van vroeger. waar van een is dat ik in slaap viel tijdens het zenden -iets met scouting- dan moet je praten met andere mensen met een radio.maar ik en mijn zus waren heel moe-ja mijn zus was er ook XD- dus vielen we in slaap(cat). ik heb ongeveer 15 min geslapen en ze hadden het niet eens door.

    ben jij ooit in slap gevallen toen iets saais was:P


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2Nurd schreef:
    Ik ben een keer in slaap gevallen tijdens Nederlands op de computer. Ik was zo moe en dat beeldscherm werkte niet echt mee. Dus ik me hand onder me hoofd en weg was ik. Toen de bel ging werd ik weer wakker en niemand had het door.



    lekker een dutje gedaan XD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik viel een keer in slaap op skivakantie met school.
    We sliepen om te beginnen al met z'n vijven, de muziek stond super luid, en dan niet alleen onze muziek, die van iedereen op onze gang, er liepen constant mensen binnen en buiten, er werd met kleren gegooid, gegild, gelachen,...
    En ik viel in slaap.(krul)


    effort never betrays you

    ik val meestal in de bus in slaap!


    Even a white rose has a black shadow.

    Nee nog nooit(A) Ik val nooit zo snel in slaap


    itkee turhaan

    Tijdens de geschiedenis les in de 1e en 2e. Maandag het 1e les uur van een vent die de hele les lang praatte met zijn monotone stem. Ja en toen sliep ik ineens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op school een aantal keer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb sinds een half jaar heel veel last aan mijn ogen doordat mijn verbinding ogen-oren-neus-hersenen niet meer zo goed is en als één van die vier niet zo goed functioneert val ik direct in slaap. Meestal zijn het mijn ogen en dan doe ik echt alle moeite van de wereld om mijn ogen open te houden maar dan kan ik niet meer zo goed nadenken, horen en ruiken en dan begin ik altijd te huilen. Ik had dat vandaag weer eens -vorige week frijdag had ik dat ook- en mijn leerkrachten zijn dat ondertussen gewoon. Maar het is echt niet leuk! Het doet kei veel pijn en het lijkt altijd of ik niet geïnteresseerd ben in de lessen.. :'$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Vandaag tijdens geschiedenis ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gisteren op school was ik bijna weg, tijdens Natuurwetenschappen. Ik was die nacht pas om half 3 in mijn bed gekropen -uitwisseling-, ik ging pas vanaf de namiddag naar school en het laatste uur was er echt te veel aan (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij geschiedenis vorige jaar :$

    En ik heb dezelfde vent dit jaar weer en hij haat me !!!!!!!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    cutegirl13 schreef:
    (...)


    lekker een dutje gedaan XD

    Haha ja. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    UrNightmare schreef:
    Tijdens de les best wel vaak. xd


    Hope goes lost but never dies.