• ik ben alvast begonnen, zonder namen etc.,
    Click.

    Maybe I'm different to
    [.1.] werkt als psychologe. Ze krijgt verhalen te horen van allemaal depressieve mensen.. Ze doet haar job al drie jaar, en nog nooit namen de gebeurtenissen van haar patienten invloed op haar eigen leven. Totdat ze moet luisteren een kind van 9 jaar dat haar verhaal doet. [-naam van kindje-] verteld [.1.] over hoe ze wordt mishandeld door haar ouders. Ze moet gehoorzamen en werken. Ze mag niet onder de 8 scoren op school, en als ze een fout maakt wordt ze geslagen. [.1.] kan het kind goed begrijpen. Het verhaal pakt haar. Niet alleen omdat het zo erg is, maar ook omdat [.1.] zichzelf erin herkent. Vroeger is ze van huis weggelopen. Ze werd ook mishandeld.. Ze doet er alles voor om het kindje te helpen. Maar als ze beseft dat haar eigen verleden even ernstig was, kan ze even niet meer helder nadenken.


    Rollen:
    -Hoofdrol.
    -Kindje van negen.
    -Beste vriendin van hoofdrol.
    -Vriendje van beste vriendin hoofdrol.
    -Ex van hoofdrol (die haar heeft bedrogen).
    -Moeder van kindje.
    -Vader van kindje.


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra?:


    Hope you like it.<3

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:54 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Update 04/10/10 ~20:17h~ :
    Uiterlijk hoeft niet persé een foto te zijn. > Ik ga de foto's toch niet gebruiken, enkel de beschrijving. Maar als je een foto erbij zet is het wel makkenlijker, ja.
    & Oja.. Ik wil nog enkele vrijheid in mijn verhaal ofc. (:0

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 19:32 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Rol: Meisje van negen jaar
    Naam: Elmin Chase
    Uiterlijk: Elmin heeft blonde haren, ze zijn heel licht blond met mooie pijpenkrullen erin. Ze heeft groene ogen die mooi groot en rond zijn, ze spreken mooi en ze vallen erg op. Haar huid is wat bleker en daarom vallen haar ogen alleen maar meer op. Elmin heeft mooie witte tandjes, ze moet ze namelijk van haar ouders goed poetsen en dat doet ze dan ook netjes. Elmin heeft bijna geen littekens over gehouden van haar ouders hun acties, behalve bij haar lip. Daar loopt een sneetje aan de linkerkant die vanaf boven tot eronder loopt, het is niet mooi maar het maakt haar huid wel weer helemaal af. Elmin draagt vaak oude kleren, op de een of andere manier kan Elmin eruit zien als een horror meisje. Ze staart dan voor zich uit met een wit jurkje aan en haar haren waaien dan langzaam op de wind mee.
    Karakter: Elmin is echt een meisje dat geen vlieg kwaad doet, ze is er te verlegen voor. Ze wil graag altijd alles goed doen en ze probeert altijd iedereen tevreden te houden, ze is vaak teleurgesteld omdat haar ouders zulke vreselijke dingen met haar doen. Ze is erg eenzaam en dat kun je goed aan haar gedrag merken, ze is stil en vooral op zichzelf. Het liefste zit ze in een donkere kamer in haar eentje met een boek op haar schoot, ze is zo opgegroeid en ze kan zich goed alleen vermaken. Ze heeft haar vrienden niet nodig, dat komt ook deels omdat ze geen vrienden kan maken. Ze leeft heel erg in haar eigen wereld omdat ze aan de werkelijkheid wil ontsnappen, ze verzint dingen en ze leeft in een mooie en perfecte wereld. Daarom komt ze erg zweverig en dromerig over. Elmin is een heel intelligent meisje, ze heeft een flinke dosis verstand in zich en ze is ontzettend slim. Ze kan helaas haar talent niet laten zien omdat het slecht met haar gaat.
    Extra?: Naast dat ze thuis mishandeld wordt gaat het op school ook niet goed, kinderen willen niet met haar spelen en ze wordt op deze jonge leeftijd al gepest. Dat alles komt vooral door haar ouders, als ze gewoon opgevoed zou zijn geweest was ze veel vrolijker geweest. Het is ook een hele klus om Elmin te zien lachen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Update 04/10/10 ~20:57h~:
    And oh, Ik heb trouwens ook nog een cover nodig, voor als er iemand lief is (;

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 19:33 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Update 05/10/10 ~19:32h~:
    Come on people. Ik smeek jullie _0_
    > Ik heb de rollen echt nodig, anders kan ik natuurlijk moeilijk verder met schrijven, get it?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 19:32 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO