• Ja, misschien verhuis ik ooit wel naar Amerika en moet ik ons kikkerlandje vaarwel zeggen!
    M'n vader kwam er vandaag mee. Het is een hele grote misschien hoor, maar het zou best kunnen.
    Waarom?
    Al dat gezeik met Wilders etc. kan misschien wel eens uit de hand lopen, en mijn vader heeft geen zin in dat gezeik. Neither do I. Daarom wil hij naar Amerika verhuizen, of Canada. Gewoon weg uit Europa.
    Ik zou er best mee kunnen leven. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Komt iedereen uit Nederland straks naar Amerika en krijg je een wijk in New York City genaamd DutchTown. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik best wel een zielige oplossing van je vader (cat) Wilt hij serieus alleen Nederland verlaten om Wilders? Wtf :3
    En zulk gezeik heb je daar alleen maar meer :'D

    Amerika is wel fucking awesome trouwens :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Amai :D
    dat is een grote verandering in je leven. Ik zelf zou het niet kunne, werd al zot na 10 dagen ^^, Maar veel plezier als het ooit zou gebeuren ^^


    Your Butt is Mine!

    Hmm, naar Amerika zou ik geen verbetering noemen dan.


    Your make-up is terrible

    Heatherfield schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik best wel een zielige oplossing van je vader (cat) Wilt hij serieus alleen Nederland verlaten om Wilders? Wtf :3
    En zulk gezeik heb je daar alleen maar meer :'D

    Amerika is wel fucking awesome trouwens :')

    Hier ben ik het mee eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heatherfield schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik best wel een zielige oplossing van je vader (cat) Wilt hij serieus alleen Nederland verlaten om Wilders? Wtf :3
    En zulk gezeik heb je daar alleen maar meer :'D

    Amerika is wel fucking awesome trouwens :')

    Haha, nee. Niet alleen om Wilders maar ik wilde het gewoon even kort samenvatten. (cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kom naar België! Want Amerika is ook superrepublikeins :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Heatherfield schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik best wel een zielige oplossing van je vader (cat) Wilt hij serieus alleen Nederland verlaten om Wilders? Wtf :3
    En zulk gezeik heb je daar alleen maar meer :'D

    Amerika is wel fucking awesome trouwens :')

    Haha idd, Amerika is gewoon gezeik.
    Maar dan laat je je dus een beetje wegjagen door Wilders (:
    En zo'n grote dreiging is Wilders niet. Ik vind zijn partij persoonlijk best goed.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wel gaaf, Amerika! Maar ik zou er zelf niet per se willen wonen. Dan ken ik wel betere landen haha. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Volgens mij is Amerika nog meer gezeik. Maar om daar een maandje ofzo naar toe te gaan lijkt me wel tof.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou het denk ik niet mega-erg vinden om die kant op te verhuizen :3 Wel m'n vriendinnen missen :'D

    Wij zouden vorig jaar ook heeeeel misschien naar USA verhuizen, maar m'n vader was niet geschikt voor die baan :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Haha idd, Amerika is gewoon gezeik.
    Maar dan laat je je dus een beetje wegjagen door Wilders (:
    En zo'n grote dreiging is Wilders niet. Ik vind zijn partij persoonlijk best goed.

    Neehoor.
    Mijn vader loopt hier al langer mee, langer dan toen Wilders er was.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    volgens mij bestaat die american dream al lang niet meer (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn pa zei dat ook hoor, als het hier allemaal uit de hand loopt. Dus ik mee eens zijn. :Y)


    SLOAN.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Neehoor.
    Mijn vader loopt hier al langer mee, langer dan toen Wilders er was.

    Oké, maar dan moet je niet zeggen dat Wilders het probleem is (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.