• Serieus ik ging een weekend naar centerparcs samen met een vriendin en we hebben echt het raarste weekend ooit gehad!

    Vier uur verdwalen in het donker en in de regen, kaart en bordjes die voorgeen meter kloppen, twee keer in de vijver lopen, enorm veel vieze enge grote naaktslakken waar je elke keer bijna in stond, een enorme groene kikker met zwarte strepen die over de weg springt, eekhoorntjes die je bekogelen met eikeltjes, baby dino's zoeken in de bosjes, hoerentent, Kim Holland imitaties, heel veel pingwings, welpjes en panda's gezien, met Amsterdamse accentjes praten en er niet meer vanaf komen, Bob Marley schapen, de indianendans doen midden op de weg, musicals met iemand die enorm veel op een fantasie geval van een vriendin leek, aliens neerknallen, ineens enorm goed zijn in autorace spelletjes, motor rijden, horrorfilm scene's in het donkere bos, midden in de nacht tekenen als je niet helemaal nuchter meer bent, enorm brak zijn, katten die ineens boven op je springen en je kapot laten schrikken terwijl je slaapt, verzuipen in het zwembad en heeeeeeel veeeel shoppen! :9~

    Serieus als ik dit zo na lees denk ik echt wtf :')

    Iemand nog een vaag weekend gehad? (A)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:54 ]


    dream, dare, fly!

    Haha, dat klinkt in ieder geval heel gezellig! (:
    Mijn weekend was best normaal verder, op het feit na dat mijn hond in de Praxis plaste en ik me doodschaamde.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:55 ]

    niet echt maar wel een leuke 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik dat lees dan denk ik: top weekend. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bigfoot schreef:
    Haha, dat klinkt in ieder geval heel gezellig! (:
    Mijn weekend was best normaal verder, op het feit na dat mijn hond in de Praxis plaste en ik me doodschaamde.

    haha dat was geniaal XD net zoals toen mijn hond al dat hondenvoer ging opeten

    Ikwil ook zo een weekend.


    Food.

    vrolijk schreef:
    (...)
    haha dat was geniaal XD net zoals toen mijn hond al dat hondenvoer ging opeten


    Haha, dat ook ja. Asociale honden van ons! (krul)

    hahahah wat leuk!helemaal hoe je het opgeschreven hebt xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dat lijkt me echt gezellig :'D

    Ik ben drie dagen achter elkaar uitgeweest - 3 oktober - en het was leuk :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Klinkt leuk! ;D
    Ik had ook een vaag weekend trouwens. Nouja, vooral de vrijdagavond/nacht. Had een feest haha, en iedereen was helemaal gestoord bezig. Was wel echt super leuk, en hilarisch hahaha.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 13:58 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had een heul leuk weekend :D zaterdag had ik een signeersessie van nick & simon en daarna een basketbal wedstrijd -verloren- en zondag heb ik me ouders blut gemaakt xD


    My heart is yours and so am I