• Hi liefies! <3 ik heb gister met heel veel pijn in mijn hart mijn aller-allermooiste spijkerbroek moeten weggooien omdat de knie helemaal kapot was. Máár toen bedacht ik me opeens dat ik er ook wel een destroyed jeans van kan maken dan! Dus, heeft iemand dit ooit gedaan? En ik ga geen gaten knippen, dat ziet er zo nep uit. x)


    It's time to be happy again.

    moet je met zon schuurapparaat doen :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heb ik al gedaan ja, maar het zag er niet geweldig uit x)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ehm, eigenlijk niet nee.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    affinity schreef:
    moet je met zon schuurapparaat doen :Y)


    schuurapparaat. Waar haal ik zo'n ding vandaan? (:


    It's time to be happy again.

    Ik heb ook zo'n broek! Mijn absolute lievelingsbroek, maar ik kan hem niet meer aan omdat er nu een gat is ontstaan op de enige plek wat ik er juist geen gat in zou willen hebben...

    Ik denk dat je met iets scherps over de stof moet gaan, voor een tijdje, en dan tot de stof heel dun is, als je hem dan aan doet, of wast, komt er heel snel een gat in, dat er toch redelijk mooi uit ziet. (Bij mij dan...) ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Ik heb ook zo'n broek! Mijn absolute lievelingsbroek, maar ik kan hem niet meer aan omdat er nu een gat is ontstaan op de enige plek wat ik er juist geen gat in zou willen hebben...

    Ik denk dat je met iets scherps over de stof moet gaan, voor een tijdje, en dan tot de stof heel dun is, als je hem dan aan doet, of wast, komt er heel snel een gat in, dat er toch redelijk mooi uit ziet. (Bij mij dan...) ^^


    Haha, dat is wel een goed idee. Ik had al gelezen dat je met stenen je broek heel mooi kan bleken.


    It's time to be happy again.

    met schuur papier kan je eroverheen gan dan krijg je echt zo'n witte draden effect.