Ja gisteravond ben ik naar Amsterdam geweest voor mijn geliefde BabyCakes.
Eerst heb ik de helle dag met Thom, een vriend, door Amsterdam gelopen en Chantou, Bo en Quirine opgehaald op het station.
En wat was ik blij mijn twin weer te zien zeg., ;x
Toen zijn we Bo en Quirine kwijtgeraakt en Chantou ik en Thom maar met de tram gegaan en hebben ze weer ontdekt bij de Burgerking.
Toen gingen we naar de Melkweg. Ik wilde een vest kopen van BC, maar helaas was die 69 euro. En dat was mijn salaris vorige week, dus had ik het niet meer.
Als eerste trad haribo macht kinder froh op. Iets waar ik zelf niet heel veel aanvond, maar ik heb wel de plectrum.
Toen gingen we maar even de stad in omdat mensen kauwgom wilde.
Nou toen zijn we terug gegaan, en trad Synthetic Season op. Iets wat een van mijn lievelings mensen zijn. enorm veel foto’s gemaakt natuurlijk. Op het einde kwam Ash naar een meisje naast ons toe voor een foto en ik wilde ook, maar hij moest weg., ;’[
Toen trad er nog een band op maar die heb ik niet meegekregen omdat ik buiten zat te roken.
En toen ging mijn camera stuk omdat iemand een foto van mij en Chantou wilde maken. Tenminste ik dacht dat hij stuk was. Maar hij stond gewoon op Dat het beeldscherm uitstond en je met je ogen foto moet maken. Iets wat ik dus niet wist en dus kwaad was. Want nu ben ik niet met Paul op de foto geweest, en heb ik ook geen foto’s van hem kunnen maken.
Daarbij was het ook nog eens de camera van mijn vader, die hij als laatste verjaardagscadeautje van mijn moeder had gekregen voordat ze uit elkaar gingen.
Dus ik mijn vader gebeld die kwaad en ik janken. Zat ik alleen met Thom buiten. Komt Paul weer naar buiten huppelen. –Hij was enorm dronken- dus hij liep de helle tijd al rondjes te huppelen ging maar met sommige mensen op de foto, en gaf soms maar een handtekening. Wel gaf hij iedereen knuffels en kusjes. En toen ging hij vragen wat er was, en toen kreeg ik ook een knuffel en kusje. Iets wat ik best geniaal vond. Daarna ging hij onder de tafel van de verkoop zitten., om zich te verstoppen voor de mensen die hem telkens achterna kwamen.
En ondanks dat ik dus niet met Paul op de foto kon, en ook niet met Ash heb ik toch wel een helle leuke avond gehad!
Edit; de foto's kunnen op een of andere reden niet op Q. jha het kan wel maar dan komt er een kruisje te staan. er is er maar een die egt zichtbaar is., ;x
Darom heb ik ze even op Hyves gezet.
dus als je intressen heb in de foto's van Synthetic Season die ik heb gemaakt.
er staat er een in mijn album hierzo. en de rest staat op hyves; Knapper dan je moeder
[ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 15:12 ]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''