• LET OP Ik weet nog niet zeker of ik dit doe!

    Ik dacht nou namelijk, volgens mij bestaat dit nog niet, ik ben sinds kort begonnen met Stand Alones te schrijven. En nou zoek ik mensen die de hoofdpersoon willen spelen, Only about Soccerplayers over de rest schrijven vind ik niks aan namelijk. Maar als jullie dit leuk lijkt, vul dan dit in:

    Invullen
    Cesc Fabregas of Fernando Torres:
    Naam:
    Leeftijd:
    Extra:
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven:
    Orgineel idee?


    Wachtlijst
    1. Tunstall Af
    2. RamosxCesc Af
    3. Sevani Af
    4. Stijltang
    5. BoyzoneLover
    6. Primavera
    7. Synyster
    8. Amoureux
    9. Krultang
    10. Awakening


    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 22:38 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cesc Fabregas of Fernando Torres: Cesc
    Naam: Milé Stilleto
    Leeftijd: 22
    Extra: Heeft mooie ogen
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven: Een meisje dat uit het leven van Cesc verdwijnt
    Orgineel idee? Jazeker!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ideee is origineel!

    Naam: May Castillo
    Leeftijd: 21
    Extra: mag je zelf verzinnen (: daar ben je wel goed in hehe
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven: meisje dat overlijdt in cesc' armen, und nando killt haar


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Niemand? :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sorry dude, ik was op school (nerd)

    Cesc Fabregas of Fernando Torres: Ahw, mag ik geen Ricardo? =[
    Naam: Juul Chase
    Leeftijd: tweeëntwintig
    Extra: Juul heeft een step up obsessie -gheghe-
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven: Over een meisje die heel goed kan dansen, die Ricardo tegen komt en dat ze samen gaan dansen. Gheghe, nice :3
    Orgineel idee? Hell yeah :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom alleen Fabregas of Torres?


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Waarom alleen Fabregas of Torres?


    Omdat ik dat bij Stand alones heb gezet, en geen zin heb om het weer te gaan veranderen + de cover.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jammer, dan pas ik. ;3


    SLOAN.

    Ik kan wel een uitzondering maken hoor, haha. Doe ik ook voor Sanne, maar niet voor de rest. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Emirates schreef:
    Ik kan wel een uitzondering maken hoor, haha. Doe ik ook voor Sanne, maar niet voor de rest. (nerd)


    Oeh lekkkkkkker :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee haha, ik wil wel eens Fernando, en de volgende keer wil ik Iker 8D
    Naam: Avery Evans.
    Age; 23.
    Extra; She has a tattoo on her forearm in the shape of a rose. Her eyes are bright blue with green dots and her hair curls to her shoulders.
    Your idea of what kind of a think i need to write? ; Dancing in the rain a duh.


    SLOAN.

    Cesc Fabregas of Fernando Torres: Fernando
    Naam: Demy Torres(met dat idee)
    Leeftijd: 13
    Extra: Met het idee moet ze zegmaar buiten zitten met haar vader en vader en dochter dingen doen en al Fernando naar buiten loopt ofzo ziet hij de fotolijsten van hem en zn dochter 13 jaar lang enzo ?
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven: Over het dochtertje van Fernando dat al heel lang aan leukemie lijd en in die stand alone sterft in de armen van haar vader als ze zegt Ik houd van je pap
    Orgineel idee?: Super Orgineel


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Cesc Fabregas of Fernando Torres: Fabregaaaaas
    Naam: Mallory Alex Fernàndez
    Leeftijd: 20
    Extra: Ze heeft zeven herdershonden
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven: Het is winter en Cesc loopt door het besneeuwde bos (Barcelona) tot hij plots een grote herdershond ziet die hem aan zijn broekspijp meetrekt naar een grote open plek waar nog meer honden zijn, tussen de honden in ligt een meisje, blauw aangelopen van de kou met allemaal bloed op haar lijf en kleren. Cesc neemt haar in huis en verzorgd haar maar hij wordt verliefd op haar, blablabla, komt de politie bij hem langst om het meisje mee terug te nemen naar haar woonplaats (Madrid) maar geen van beide wil dat... Verzin maar wat, ik had éééécht geen inspiratie
    Orgineel idee? Yes dude!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fernando Torres
    Naam: Sandra Eliza Garcia
    Leeftijd: 24 jaar.
    Extra: I'm a rocker dude. I'm in a metal band, Dead Leaves :Y)
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven: I don't knowwww.
    Orgineel idee? Oui, ma cheri.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 14:47 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Cesc Fabregas of course (nerd)

    Naam: Kate Anderson
    Leeftijd: 21
    Extra: -
    Jouw idee wat ik ongeveer moet schrijven: Ze ontmoeten elkaar op een voetbalpleintje in London, waar Kate af en toe met vrienden gaat voetballen. Toevallig hetzelfde pleintje van Cesc's vrienden groep. & dan komen ze elkaar daar tegen en dan gaan ze voetballen en dan worden ze verliefd ofzo. (Ja, heel gedetailleerd. Not.) Verzin zelf maar verder ofzo (:


    No guts no glory.

    Verdwenen


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus