• Ik ben zo dom.
    Door mijn schuld gaat de jongen die ik leuk vond/vind nu ook naar All Time Low kom ik hem daar vast tegen. En naja het lijkt niet zo erg, maar hij heeft me zegmaar 2 keer kei hard bedrogen en nu is het gewoon mijn eigen schuld dat hij ook gaat ;o
    Ik kan mezelf nu echt wel voor mijn kop slaan!
    En ik kan het dus ook niet meer tegen houden en zelf niet gaan is ook geen optie.
    SHIT ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wanneer je hem tegenkomt, knik je gewoon eens 'hallo' en dan negeer je hem voor de rest van de avond. Of blijft hij dan aan je plakken?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    naja maakt toch niet uit. De kans dat je 'm daar tegen komt tussen al die lui is erg klein :'D
    Tenzij hij met jouw groepje meegaat. Maar in dat geval zou ik echt schijt aan 'm hebben en uit je dak gaan, want het is jóuw dag, jouw concert.


    No growth of the heart is ever a waste

    vergeten en feesten (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Trek je niets van hem aan, ga lekker plezier maken & als hij naar je toe komt praat je even met hem. Waarschijnlijk gaat hij erna weer naar zijn vrienden en is alles over. Het zal wel meevallen hoor (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Don't worry, ik heb ervaring met dit soort jongens.(cat)
    Maar aangezien we elkaar technisch gezien niet kennen, is er geen enkele mogelijkheid dat het spoor naar mij of Amber zal leiden!(krul)

    Gelukkig maar!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hobbelpaard schreef:
    Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen meis? x'D

    Tsjaa ik had gewoon behoefte om met hem te praten, want ik heb telkens nachtmerries over hem dus ik dacht misschien gaat het wel over als ik met hem praat. Dus ik vertel wat over mijn weekend en dat ik dus naar All Time Low mocht en toen zei hij: jaa wanneer komen ze in Nederland dan. En toen zei ik dus wanneer en toen ging ie ook ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sid schreef:
    Wanneer je hem tegenkomt, knik je gewoon eens 'hallo' en dan negeer je hem voor de rest van de avond. Of blijft hij dan aan je plakken?

    Nou kijk er was ook zo'n feest in het dorp waar ik woon met meer dan 8000 bezoekers en ik kwam hem de heletijd gewoon weer tegen. En telekns toen ie me zag wou ie mijn aandacht trekken enzo dus die kans is erg groot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.