• Ik ben echt blij nu, want ik heb met mijn moeder gepraat over de vele nachtmerries die ik de laatste tijd heb gehad. In elke droom werd ik op een of andere vage droom achtervolgd en op en vermoord. De dromen hebben waarschijnlijk met mijn verleden te maken wat ik nooit echt heb kunnen verwerken. Dat kan onder andere ook liggen aan een stoornis die ik heb maar dat is nooit vastgesteld dat ik er een heb. Anyways, die dromen zorgen er ook voor dat ik raar doe, zoals uitvallen en huilbuien etc. Het is echt super irritant en ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan. Mama heeft nu gezegd dat als ik er langer last van blijf houden dat ik dan naar de huisarts moet en dat ik daar dan moet praten om door gestuurd te worden naar een psychiater of iets dergelijks. En nu denken jullie vast van: 'What the fuck, heeft ze daar écht zin in?'. Ja, ik wel want voor mij kan het een enorme vooruitgang betekenen van het grootste deel in mijn leven. Ik ben echt blij nu. :3
    Edit:
    Ik had vanochtend een afspraak met de huisarts en ik heb morgen al een afspraak bij de psycholoog ;D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 18:01 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Lief van je moeder dat ze luisterde <3


    Olive

    Ingle schreef:
    Lief van je moeder dat ze luisterde <3


    dat horen moeders toch te doen(flower)

    by the way.

    at hebben die soort dromen te maken met je verleden:8
    dan moet je verleden wel erg zijn:X.
    zelf had ik vroeger toen ik klein was ook last van nachtmerries.ik zij niks tegen me ouders. ik had -echt waar!~- een jaar niet goed kunnen slapen!:S

    ik hoop dat je er snel van af bent(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    (...)

    dat horen moeders toch te doen(flower)


    Tja, horen ze te doen, wil niet zeggen dat ze het altijd doen (:


    Olive

    Ingle schreef:
    (...)

    Tja, horen ze te doen, wil niet zeggen dat ze het altijd doen (:

    De mijne doet het meestal wel.


    your eyes are like stars in the night.

    Ben blij voor je dat jou moeder je wel door jou situatie heen helpt (:

    Als je zin erin hebt, moet je het vooral doen. Ik ben overlaats ook naar een psychiater gegaan. Ik wou het zelf niet eens.. Maar die vrouw was aardig. > Sterkte!(flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Da's fijn om te horen. ^^ Goed ook dat je er zelf aan mee wilt werken. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    hopelijk droom je binnekort beter (:(flower)


    My heart is yours and so am I

    Ik heb ook wel eens dromen die dan voor me huis of in me straat zich afspelen met van die vage mensen die me dan dan bedreigen of iemand schoot een keer me een pijl in me been en als ik dan wil weg rennen dan lukt dat niet xD
    Maar Sterkte (flower)


    ailoveejoee.

    Poseidon schreef:
    (...)
    De mijne doet het meestal wel.

    Misschien die van jou wel, maar er zijn teveel moeders om op te noemen die niks geven om hun kind of niet luisteren.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Comely schreef:
    (...)
    Misschien die van jou wel, maar er zijn teveel moeders om op te noemen die niks geven om hun kind of niet luisteren.

    Yep, dat is waar.


    your eyes are like stars in the night.

    editeditedit


    your eyes are like stars in the night.

    Ik hoop voor je dat je snel vooruitgang boekt! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wauw wat goed van je! Echt, ik vind het knap van je dat je er met je moeder over gepraat hebt en nu dus ook een afspraak hebt met een psychologe! ;3 Ik hoop dat je snel vooruitgang boekt, want daarvoor ga je dan tenslotte ^^!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Jacksonville schreef:
    Ben blij voor je dat jou moeder je wel door jou situatie heen helpt (:


    make cake, not war