• ~ Hate featuring love. [TK story]

    Ik zuchtte en beet op de achterkant van mijn pen. Zuchtend liet ik mijn hoofd tegen de hoofdsteun vallen en keek naar het dak van de auto. ‘Julia, gaat alles goed?’ dat was mijn moeder die voorin zat. Ik zuchtte diep. ‘Ja, het gaat’ mompelde ik. Ik ging weer goed zitten en keek voor me. ‘Schatje, zo erg is het toch niet? Je kan nu een nieuwe start maken, wat je altijd al wilde’ zei mijn moeder. Ik rolde met mijn ogen en keek het raam uit. ‘Juul denkt aan Samiee’ zeurde mijn broertje irritant. ‘Bek dicht etter’ zei ik geïrriteerd. Ik legde het puzzelblad en de pen die ik zojuist in mijn handen had weg, en keek weer weg. ‘Juul, zit er nou niet teveel over in, Samantha kan je heus nog wel eens opzoeken’ zei mijn moeder. ‘En zeker 5 uur in de auto zitten’ ik pakte snel mij ipod en zette die aan, ik had geen zin naar het gezeik van mijn moeder te luisteren, dat ze me probeerde te troosten. Of troosten? Ik was gewoon depressief. We gingen verhuizen. Naar het einde van de wereld! Van Nederland naar Duitsland. Welk stom mens gaat er nou emigreren naar Duitsland? Nou, wij dus. Op naar een nieuw begin…

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 10:40 ]