• Ik heb het gister [of eergister, whatever] al op het nieuws gezien, maar kwam het net weer tegen:

    Een hoge Talibanleider heeft gedreigd dat Nederland gaat boeten voor het belachelijk maken van de islam. Wali-ur Rehman, de belangrijkste commandant van de Taliban in Pakistan, waartschuwt dat de weg die Nederland is ingeslagen heel gevaarlijk is. "We gaan ze een lesje leren" zegt hij in een interview.


    Zie hier de video.


    Wat vinden jullie hier van?
    (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    We gaan doooooooooood - rent rondjes -


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ben ik even blij dat ik in België woon en mijn huis niet platgebombardeerd zal worden. :Y)

    hier was al een topic over n.n solly
    Anyways, ik lach me een ongeluk om die video ghaha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    hier was al een topic over n.n solly
    Anyways, ik lach me een ongeluk om die video ghaha.

    Ooh, heb je misschien een linkje, of herrinner je je de titel nog van het topic? :Y)

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Ooh, heb je misschien een linkje, of herrinner je je de titel nog van het topic? :Y)

    Ik heb 'm al


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DECIBELLE schreef:
    hier was al een topic over n.n solly
    Anyways, ik lach me een ongeluk om die video ghaha.


    Ik lach hier niet om. Ten eerste omdat Nederland ondanks al het gezeur dat we altijd hebben een acceptabel land is waar een hoop mag en het ondanks alles nog goed geregeld is... en ten tweede omdat dit een serieuze terreur dreiging is en we dus echt bang kunnen zijn dat er iets gaat gebeuren.
    Nou hoef ik niet vaak te reizen, maar ik weet wel dat ik grote stations, evenementen en andere plaatsen met veel mensen zal vermijden voorlopig.
    Wat ik er verder van denk hou ik maar voor me.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    We gaan in 2012 toch allemaal dood! _O_

    Ecstasy schreef:
    We gaan in 2012 toch allemaal dood! _O_


    Als we dat al halen op deze toer.-.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Ik lach hier niet om. Ten eerste omdat Nederland ondanks al het gezeur dat we altijd hebben een acceptabel land is waar een hoop mag en het ondanks alles nog goed geregeld is... en ten tweede omdat dit een serieuze terreur dreiging is en we dus echt bang kunnen zijn dat er iets gaat gebeuren.
    Nou hoef ik niet vaak te reizen, maar ik weet wel dat ik grote stations, evenementen en andere plaatsen met veel mensen zal vermijden voorlopig.
    Wat ik er verder van denk hou ik maar voor me.


    Jup, Wilders is echt een engel gezonden van de hemel om ons het goede pad te volgen. Die. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Pinup schreef:
    (...)

    Ik lach hier niet om. Ten eerste omdat Nederland ondanks al het gezeur dat we altijd hebben een acceptabel land is waar een hoop mag en het ondanks alles nog goed geregeld is... en ten tweede omdat dit een serieuze terreur dreiging is en we dus echt bang kunnen zijn dat er iets gaat gebeuren.
    Nou hoef ik niet vaak te reizen, maar ik weet wel dat ik grote stations, evenementen en andere plaatsen met veel mensen zal vermijden voorlopig.
    Wat ik er verder van denk hou ik maar voor me.

    Ze hebben Frankrijk toch ook al zo vaak gedreigd? Maar ergens kan ik me die angst wel voorstellen ja. Maar Wilders heeft inderdaad niet veel goeds gedaan voor Nl :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ze hebben Frankrijk toch ook al zo vaak gedreigd? Maar ergens kan ik me die angst wel voorstellen ja. Maar Wilders heeft inderdaad niet veel goeds gedaan voor Nl :'D


    Ja, en ze hebben Spanje, Engeland, Amerika, hun eigen land en w/e ook al aangevallen. Ze zijn geen eens bang om hun eigen volk aan te vallen.
    Ook al ís er een kans dat er niks gebeurd, zulke dingen moet je niet te licht nemen.
    Hoe respectloos en onmenselijk het ook is zoals zij mensen behandelen die niet hetzelfde willen zijn.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Als we dat al halen op deze toer.-.-


    Hmm, ja. Maar voor hoeverre moeten we hierin geloven eigenlijk. Ze wilden Denemarken toch ook iets aandoen of zo, doordat iemand daar een spottende tekening had gemaakt van Allah (don't shoot me if I'm wrong) Sorry hoor, maar ik vind het gelul. Ze mogen blij zijn dat ze hier in Nederland mogen wonen. Stiekem vind ik ook dat Wilders best wel gelijk heeft in sommige opzichten. Nu ben ik waarschijnlijk één van de weinigen hier, maar tsja.

    Pinup schreef:
    (...)

    Ja, en ze hebben Spanje, Engeland, Amerika, hun eigen land en w/e ook al aangevallen. Ze zijn geen eens bang om hun eigen volk aan te vallen.
    Ook al ís er een kans dat er niks gebeurd, zulke dingen moet je niet te licht nemen.
    Hoe respectloos en onmenselijk het ook is zoals zij mensen behandelen die niet hetzelfde willen zijn.


    Ik vind het raar, het lijkt alsof je zegt dat Wilders echt gelijk heeft?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sorry, maar hier gaan een slotje op, er is al een topic over. :'D

    Daar kunnen jullie de discussie verderzetten. :Y)

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Hmm, ja. Maar voor hoeverre moeten we hierin geloven eigenlijk. Ze wilden Denemarken toch ook iets aandoen of zo, doordat iemand daar een spottende tekening had gemaakt van Allah (don't shoot me if I'm wrong) Sorry hoor, maar ik vind het gelul. Ze mogen blij zijn dat ze hier in Nederland mogen wonen. Stiekem vind ik ook dat Wilders best wel gelijk heeft in sommige opzichten. Nu ben ik waarschijnlijk één van de weinigen hier, maar tsja.


    Vergeet niet wat ze wel gedaan hebben door de dingen die ze gelaten hebben. Dan onderschat je ze.
    Never underestimate people.
    Al hoop ik natuurlijk hetzelfde, ik hou mijn hart vast voor wat Nederland te wachten staat. -.-'


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell